Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det är när jag är på nätet,med safari.alla fönster som är öppna ligger bakom varann,kan bara flytta dom i sidled.

Aldrig hört talas om. Ovanliga fel du har. Inga kompisar som roar sig med att "pilla" på din dator ? Kan bara komma på att det kanske är något med Spaces/Exposé. Kolla i Systeminställningar och se om något är aktiverat där.
Vi får hoppas någon som varit med om detta poppar upp och hjälper dig.

Fönster går inte att flytta

sen har jag ett litet problem till,kan inte flytta ner mina fönster! dom vill lägga sig högst upp hela tiden,antagligen ett inställnings fel det också?? men hur ändrar man?

Senast redigerat 2008-07-24 12:39
  • Medlem
  • 2008-07-30 20:46
Ursprungligen av sasseboy:

sen har jag ett litet problem till,kan inte flytta ner mina fönster! dom vill lägga sig högst upp hela tiden,antagligen ett inställnings fel det också?? men hur ändrar man?

Kan du beskriva det lite tydligare? menar du att du inte kan flytta ett fönster som redan är uppritat? Eller är det positionen för nyskapade fönster som alltid blir densamma?

Ursprungligen av Baron:

Kan du beskriva det lite tydligare? menar du att du inte kan flytta ett fönster som redan är uppritat? Eller är det positionen för nyskapade fönster som alltid blir densamma?

hur faan ska jag förklara så ni fattar....jag e korkad!!haha
jo när jag har typ 4 fönster uppe samtidigt i webbläsaren,så ligger alla helt bakom varann i höjdled! dvs jag kan ta tag med musen i fönstret och flytta i sidled,men när jag försöker lägga dom "omlott" så att alla 4 fönster syns går inte det.när ja greppar ett fönster med musen och drar ned det nån centimeter och sen släpper....så åker det upp högst upp direkt...hoppas ni förstår.

  • Medlem
  • 2008-07-31 17:18

underligt. Det är inte så att du blandar ihop flikar och fönster?

Ursprungligen av Baron:

underligt. Det är inte så att du blandar ihop flikar och fönster?

hmm? flikar,det är väl när alla fönster ligger typ under adressraden va? nä då är det inte så! öppnar alla nya sidor i egna fönster.

1
Bevaka tråden