Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fel vid hämtning av operatörsinställningar

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag får upp en ruta om att hämta operatörsinställningar varje gång jag ska synka min iphone i itunes. Trycker då på hämta & uppdatera men får sedan detta felmeddelande, vad göra?

http://img253.imageshack.us/img253/2717/1630da7.jpg

Men operatörsinställningar hämtar du väl från Telia tex för att kunna skicka MMS och surfa ? Du kanske behöver ladda ned dessa inställningar igen om det nu är så att du inte ansluter via USB till iTunes utan kör trådlöst genom 3G ? Eller har jag missförstått frågan?

Sorry, glömde skriva att jag kör iphone G1, kör med telenor kontantkort.

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2008-07-22 15:29

Får frågan om uppdatering av operatörsinställningar jag också när jag kopplar in min iPhone i dockan, det är en 1.1.4 hackad med Pwnage Tool 2.0 till 2.0. Använder Telia kontantkort.
Har inte provat att uppgradera än.

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-07-22 15:51

KaRo: Det går ju ändå inte att MMSa med iPhone 3G så andra inställnignar är det nog

Får också frågan om att hämta inställningar sedan jag uppgraderade till 2.0 med iPhone (Generation 1). Det är bara att ignorera. Inställningarna är ändå fel om du inte kör telia som operatör.

Går det att lösa så att man inte får upp rutan varje gång då? Inte hittat något alternativ för detta...

1
Bevaka tråden