Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur får jag fram "Program" (iPhone Program) i Biblioteket?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag kan inte hitta kategorin "Program" i mitt iTunes 7.7 bibliotek.

iPhone 3G är inkopplad och jag vill avinstallera program i iTunes. Det duger inte att gå in under min iPhone och välja bort program ur synkroniseringen. Jag vill ta bort dem i iTunes, annars måste jag hålla koll på listan vilka program som är förkryssade eller inte.

Citat:

If you delete an Application from your iTunes library, the next time you sync your iPhone or iPod touch with that computer it will be removed from the device. If you delete an application from your device, but not from your iTunes library, it will be synced back to your device the next time your connect to iTunes.

Syncing Applications from the App Store

du får gå in i inställnignar och välja vilka bibliotek du vill visa.

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-07-17 23:13

iTunes/Preferences/Show: Applications

ok, tack!

pinsamt, enkelt...

funkar itunes store?

funkar itunes store till min iphone 1.1.4 eller måste jag uppdatera den till 2.0?
Jag har allts ingen iphone 3G
Jag har laddat ner program från itunes store till datorn (pc) men det värkar inte gå att flytta över dom till min iphone går det inte eller fattar jag inte hur man gör???

  • Medlem
  • 2008-07-18 19:51

Nej, du måste ha fw 2.0. Men diskutera inte detta mer i den här tråden. Ämnet är redan avhandlat på annat håll.

1
Bevaka tråden