Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

FrontRow-fjärren och mer än en Mac i samma rum

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min sambo har en iMac och det har jag oxå. De står på varsitt skrivbord på vårt hemmakontor ungefär tre meter från varandra med nittio graders vinkel från varandra. Typ så här: |_ där skärmarna är på insidan av L:et.

När jag trycker på FrontRow-fjärren till min iMac så reagerar båda datorerna. Ganska störigt för min stackars sambo om hennes surfande plötsligt avbryts för att jag ska kolla på film eller så.

Varför är det på det viset? Kan man inte para ihop sin fjärr med en specifik dator?

Ursprungligen av locodude:

Varför är det på det viset? Kan man inte para ihop sin fjärr med en specifik dator?

Du gjorde ingen sökning i forumet innan du ställde frågan? En sökning på para och fjärrkontroll ledde mig till detta inlägg: 99.se - Visa inlägg - en apple remote till front row och ipod?

Ursprungligen av Mikael E:

Du gjorde ingen sökning i forumet innan du ställde frågan? En sökning på para och fjärrkontroll ledde mig till detta inlägg: 99.se - Visa inlägg - en apple remote till front row och ipod?

Jo, det gjorde jag men den vart visst inte så vass min sökning

1
Bevaka tråden