Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone sporthörlurarar - vilken fungerar bäst?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-15 12:44

Ser på Apples sida att det finns några olika varianter av hörlurar som fungerar bra när man idrottar. Frågan är bara, vilken sort fungerar bäst? Någon som har provat?

Apple Store (Sverige) - Nike SHJ023 nackbandshrlurar - vita

Apple Store (Sverige) - Nike Vapor - Sportheadset

Apple Store (Sverige) - Sennheiser PMX 70 Sporthrlurar

När det gäller kompabilitet står det inte "iPhone 3G" på någon av ovanstående produkter. Men jag antar att de borde fungera ändå - nu när hörlursuttaget är omgjort.

Har inte testat någon av dem själv fast jag hade nog satsat på Nike SHJ023. Just när det är hörlurar med sådana här former så är det nog bäst att testa själv någonstans. Vissa av hörlurarna sitter sämre på vissa medans de sitter bättre på andra.

  • Medlem
  • Södertälje
  • 2008-07-15 23:48

alla hörlurar fungerar såläge du får ner de i kontakten, hur det är med headsets vet jag inte, men hörlursdelen fungerar iaf.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-16 07:56

Kontakten skall väl inte vara något problem numera? Prata vill man väl ändå inte göra när man tränar, så det ser jag inte som något problem.

Är det inte någon som har provat någon sporthörlur och kan dela med sig av sina erfarenheter?

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2008-07-16 19:44

Måste det prompt vara sporthörlurar? Jag skaffade ett par V-moda vibe duo och dom är kanon. Och jag tycker iaf att inearlurar sitter väl så bra i öronen när man rör på sig.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-17 09:40

Fördelen med sporthörlurar är att man slipper sladden som dinglar omkring. V-moda vibe duo har också en tendens att gå sönder ganska enkelt - kan ej rekommendera (äger ett par själv).

  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2008-07-17 10:46

Jag kör med sennheiser PMX-70 sedan drygt år tillbaka och är grymt nöjd med den modellen. Sitter utmärkt och är väldigt lätt.

1
Bevaka tråden