Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sladd till magsafe

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2008-07-13 22:34

Har en MBA och sladden är helt sjukt kort. Har märkt att man kan byta ut den sista adapterdelen och tänkte höra om nån vet nåt ställe som säljer den sista delen som en sladd istället för bara en kontakt?

  • Medlem
  • 2008-07-13 22:48

Om du menar vad jag tror så är det en vanlig apparatsladd. Kostar några tior på Claes Olsson.

  • Oregistrerad
  • 2008-07-13 23:05
Ursprungligen av Baron:

Om du menar vad jag tror så är det en vanlig apparatsladd. Kostar några tior på Claes Olsson.

Jo precis, har sett det. Hittade t om en vit på kjell & co, men det ser fortfarande fult ut! Allt är ju så snyggt i övrigt, men det ser skitkonstigt ut med den lilla sladden...

tänkte om det fanns nån speciellt gjord för magsafe adaptern, som har en "kåpa" liknande originalanslutningen..

  • Medlem
  • 2008-07-13 23:18

Har du köpt din dator begagnad? Jag fick en sådan sladd (plus den lilla stubben) med min MBP. Men MBA kanske inte levereras med sån sladd.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-07-14 00:31
Ursprungligen av Baron:

Har du köpt din dator begagnad? Jag fick en sådan sladd (plus den lilla stubben) med min MBP. Men MBA kanske inte levereras med sån sladd.

Precis...

Saxat från Applestore online
"Vad som ingår

* • MacBook Air
* • 45 W MagSafe-nätadapter, stickkontakt (växelström) och nätsladd
...
"
Säkert du inte fick med en sladd?

1
Bevaka tråden