Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes 7.7 är släppt - 080710

Tråden skapades och har fått 88 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Gotland
  • 2008-07-10 09:34

Weeee!

Färdiginstallerat!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-10 10:07

"Med det nya programmet Remote för iPhone eller iPod touch kan du dessutom styra uppspelningarna i iTunes från din iPhone eller iPod touch, var du än befinner dig i hemmet - hämtas gratis från App Store."

Då visste vi det också... Mycket trevligt

Ursprungligen av vanilj:

"Med det nya programmet Remote för iPhone eller iPod touch kan du dessutom styra uppspelningarna i iTunes från din iPhone eller iPod touch, var du än befinner dig i hemmet - hämtas gratis från App Store."

Jag kan tänka mig att det kommer att innebära ett visst bakslag för Remote Buddy (även om RemoteBuddy har fler strängar på sin lyra).

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-10 10:09

Mmm, det programmet är något jag själv kommer använda MYCKET.
Hoppas bara man kan styra Airtunes också.

Nike+iPod kommer finnas i iPhone

Nån som fått det att ungera mellan iTunes och iPhone?? fattar faktiskt inte riktigt...

Ursprungligen av Alexandersson:

Nån som fått det att ungera mellan iTunes och iPhone?? fattar faktiskt inte riktigt...

Läs lite längre upp!!!

"Med det nya programmet Remote för iPhone eller iPod touch kan du dessutom styra uppspelningarna i iTunes från din iPhone eller iPod touch, var du än befinner dig i hemmet - hämtas gratis från App Store."

Och App Store är inte online än så hur skulle någon kunnat få det att fungera? Dessutom krävs version 2.0 av iPhone-programvaran som heller inte finns att ladda ner än.

Ursprungligen av Alexandersson:

Nån som fått det att ungera mellan iTunes och iPhone

Vad är det som inte fungerar? Om du menar "Remote" så får du nog vänta lite (som Rickard A skriver ovan). Eller menar du synkning, eller något annat?

Sry hade lite morgongrus kvar i ögat så jag missa den lilla detaljen...

  • Medlem
  • Lidingö
  • 2008-07-10 11:05

ngn som vet hur jag får tag i version 7,7?? när jag söker efter uppdateringar så säger den bara att jag har den senaste versionen som är 7,6,2?? ngn som kan hjälpa?

Ursprungligen av oykkh:

ngn som vet hur jag får tag i version 7,7

Apple - iTunes - Download iTunes

Visst behövde man starta om innan när man uppdaterade iTunes men inte nu med denna versionen? Trevligt

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-07-10 11:24
Ursprungligen av BosnianX:

Visst behövde man starta om innan när man uppdaterade iTunes men inte nu med denna versionen? Trevligt

Nä det har man aldrig behövt. Dock brukar Apple skicka med en ny Quicktime version varje gång, och den kräver omstart.

Ursprungligen av Adzam 1:

Nä det har man aldrig behövt. Dock brukar Apple skicka med en ny Quicktime version varje gång, och den kräver omstart.

Ahh...nog är det så.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-07-10 11:06

2.0 till iPhone och Touch ikväll kl. 18.00 då?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-10 11:06

Finns inte på svenska än så länge i alla fall.

  • Medlem
  • Lidingö
  • 2008-07-10 11:07

hur menar du nu? ska jag ladda ner den från apple.com istället??

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-07-10 11:21

Ser ingen skillnad mot mitt förra iTunes...

Ursprungligen av gunek:

Ser ingen skillnad mot mitt förra iTunes...

Det var ju konstigt.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-07-10 11:23
Ursprungligen av gunek:

Ser ingen skillnad mot mitt förra iTunes...

En ikon där det står "Program" i källistan?

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-07-10 11:33
Ursprungligen av Adzam 1:

En ikon där det står "Program" i källistan?

Jag kanske är korkad, men jag hittar ingen ikon som heter "program"

Ursprungligen av gunek:

Jag kanske är korkad, men jag hittar ingen ikon som heter "program"

Det kan vara så att du måste gå in i Inställningar-> Allmänt-> Klicka i "Program". Det var jag tvungen att göra.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2008-07-10 12:03

Min fanns i programuppdatering.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-07-10 12:05
Ursprungligen av Rickard A:

Det kan vara så att du måste gå in i Inställningar-> Allmänt-> Klicka i "Program". Det var jag tvungen att göra.

Tack

Jag hittade den direkt i Programuppdatering. Ska inte behöva ladda ner från hemsidan...

Ursprungligen av h.cewers:

Jag hittade den direkt i Programuppdatering. Ska inte behöva ladda ner från hemsidan...

Jo, om man använder iTunes för Windows... Där brukar Software Update vara lite dålig på att hitta uppdateringen direkt - brukar ta en dag eller två innan det dyker upp...

Och det är likadant den här gången. Just nu sitter jag på jobbet, med Windows, och den hittar inte den nya versionen...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-10 11:32

Den nya finns inte att hämta på apple.se heller. Däremot finns den på engelska till både mac och win.

Ursprungligen av Trineo:

Däremot finns den på engelska till både mac och win.

Finns inga separata engelska och svenska versioner av Apples program. Det är samma program.

Men man har kanske bara inte hunnit uppdatera den svenska hemsidan ännu.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-07-10 11:48

Oooh, Super Monkey Ball kostar 75 kr Jag har ingen iPod Touch eller iPhone, så jag vill inte prova om man kan köpa/ladda ner än..

  • Medlem
  • Nacka
  • 2008-07-10 11:50

vart ser du vad det kostar?

Bevaka tråden