Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp med nyhetsbrev

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej alla kunniga webbmänniskor.

Nu är den här tråden förmodligen postad på fel plats eller postad flertal gånger förut. Jag gjord en sökning, men är en sån nybörjare inom sånt här att mina sökord inte gav något resultat.

Detta är säkert enkelt för dig, men jag förstår inte alls hur jag ska lyckas skapa en textruta där folk får fylla i sin e-postadress och sedan trycka "gå med" för att gå med i mitt nyhetsbrev. Behöver jag någon speciell teknologi eller finns det något enkelt skript att bara klistra in? Jag förstår inte mycket av denna komplicerade värld, så jag är tacksam för all hjälp jag kan få!

Med vänlig hälsning
Linus

Hur skickas ditt nyhetsbrev?

Ta en titt på phplist.com : Homepage : home!

Tack för svaret! Jag hade tänkt skicka det via Entourage eller något bara, som hemliga kopior. Tror inte att nyhetsbrevet kommer få fler än 50 användare på mycket länge. Dock har jag suttit en timme nu utan att komma framåt alls. Jag fattar ingenting och ska nog ge upp tror jag. Förstår varken phplist eller phpmyadmin, och "support"en är bara mer förvirrande

1
Bevaka tråden