Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Microsoft släpper uppdateringar

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-06-24 22:49

Microsoft Office Open XML Converter 1.0
Mer info här

Microsoft Office 2008 for Mac 12.1.1
Mer info här

Microsoft Office 2004 for Mac 11.5.0
Mer info här

  • Medlem
  • Mjölby
  • 2008-06-24 22:56

Fortfarande kraschar ver.12 strax efter start på min icke-Intel iMac. På Intel-MB'n har Office fungerat från första början.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-06-24 23:27
Ursprungligen av Le:

Fortfarande kraschar ver.12 strax efter start på min icke-Intel iMac. På Intel-MB'n har Office fungerat från första början.

Har du provat att avinstallera MS Office och installera det igen? Alltså använda Microsofts program för det och inte bara dra Office-mappen till papperskorgen.

  • Medlem
  • Mjölby
  • 2008-06-25 07:57
Ursprungligen av acke:

Har du provat att avinstallera MS Office och installera det igen? Alltså använda Microsofts program för det och inte bara dra Office-mappen till papperskorgen.

Nej inte ännu men ska väl försöka på din inrådan. Är lite rädd att avinstalleraren ska ge sig på mitt fungerande Office 2004.

Däremot verkar uppdateringen av Office 2004 vara en hit på min icke-Intel iMac. Nu startar Word nästan blixtsnabbt!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-06-25 10:39
Ursprungligen av Le:

Nej inte ännu men ska väl försöka på din inrådan. Är lite rädd att avinstalleraren ska ge sig på mitt fungerande Office 2004.

Däremot verkar uppdateringen av Office 2004 vara en hit på min icke-Intel iMac. Nu startar Word nästan blixtsnabbt!

Du kan välja vilka versioner du ska ta bort i avinstalleraren.

Kommer till MS men kan inte ladda ner något. Jämrans - jag vill också ha en blixtsnabb 2004 på iBooken och G5an...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-06-25 10:42
Ursprungligen av johan_tanying:

Kommer till MS men kan inte ladda ner något. Jämrans - jag vill också ha en blixtsnabb 2004 på iBooken och G5an...

Direkt från Microsoft då?

Vare sig Auto Update eller hemsidan fungerar. Kan vara någon brandväggsblockering på kontoret eller ISPn av någon anledning (sitter ju inte i Sverige...). Skall kolla när jag kommer hem.

1
Bevaka tråden