Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Parkoppla BT-mus

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej.

Jag försöker koppla in min nya bt-mus men det faller på att den inte kan parkoppla den och jag hittar inget ställe där jag kan skriva in en egen parkopplingskod.

Vad gör jag för att lösa detta? I windows får jag upp en ruta med alternativ om att skriva in koden men i os x står det inget om det.

Musen är en Logitech v470

Systeminställningar/Mus&Tangenbord/bluetooth/Ställ in ny enhet

Lycka till!

Det är redan gjort om du läser vad jag har skrivit, jag undrar hur jag får upp valet att skriva in en egen kod så musen och datorn kan kommunicera, nu kör den bara blank kod.

Det faller alltså på sista steget i längan, den hittar musen om man gör sökning efter mus men den kommer inte upp i den vanliga bluetooth-listan.
Men frågan är som sagt hur man får den att fråga efter en kod istället för att automatiskt köra på blank kod.

Har hittat var man ställer in koden nu, men när jag skriver in koden vilket är 0000(den koden funka i win) så hittar den den inte, men när jag väljer automatisk kod så säger den att koden är felaktig.

Nån som har nån ide på vad man kan göra nått mer för att få det att funka?

1
Bevaka tråden