Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

mini-DVI till DVI till S-video?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har en mini-DVI till DVI sladd och jag vill köpa en till likanade sak som jag kan ha till S-video. Hur och vilken skall jag köpa? Jag har hittat på Apples hemsida en DVI till S-video men jag vet inte ifall det är rätt DVI som passar på min sladd som jag redan har. Man ser liksom ingen bild på det. Är det någon som vet och har lite mer information om vad som funkar så hjälp mig!
Tack

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-06-17 18:50

Det är denna du vill ha:
Apple Store (Sverige) - Apple Mini DVI-till-video-adapter

Funkar bra om man har mini-DVI!

Ursprungligen av Cartman:

Det är denna du vill ha:
Apple Store (Sverige) - Apple Mini DVI-till-video-adapter

Funkar bra om man har mini-DVI!

Ja. men där står att den är avsedd för iMac (Intel Core) och 12-tums PowerBook G4. Jag har en macBook. Och på den mini-DVI till DVI som jag redan har är där inga piggar på som man se på bilden av den du skickade.

Cartman har rätt, det är den han länkar till du ska ha. Informatione på sidan är inte uppdaterad på länge. Piggarna du ser på bilden är anslutning för s-video kabel och för komposit. Du kan inte jämnföra en mini-DVI till DVI med en mini-DVI till video-adapter då det är helt olika anslutningar på dessa och därför ser de annorlunda ut.

Den kommer att fungerat klockrent, har en exakt likadan till min macbok.

1
Bevaka tråden