Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dina bästa pokertips?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I denna tråd kan du skriva dina bästa pokertips. En sen kväll med polarna och ni sitter och spelar lite Texas... Vad är ditt bästa tips för att vinna?

Mina bästa tips: Är att kolla på motspelarens kroppsspråk.

1. Skakar personen när han/hon ska satsa så brukar de oftast ha en bra hand.

2. Ser personen helt ointresserad ut under spelets gång, så kan det tyda på att personen sitter på en bra hand men vill få det att se ut som en dålig.

3. Kollar spelaren på sina marker efter att han/hon har sett kort, så kan tyda på att spelaren funderar på hur mycket han/hon kan satsa.

Berätta lite om dina pokertips.

Johnie

Har aldrig spelat poker så jag får väl kolla här hur man ska göra.

Kroppsspråk är intressant. Såg TV-reklam igår (glömt vad det gjordes reklam för) där man sa att tar man sig åt munnen så är man osäker. Vete sjutton det. Läste också en artikel om att män med makt har luggen åt vänster, dvs åt den logiska delen av hjärnan.
OT nu. Åter till poker....

Ursprungligen av KaRo:

Kroppsspråk är intressant. Såg TV-reklam igår (glömt vad det gjordes reklam för) där man sa att tar man sig åt munnen så är man osäker. Vete sjutton det.

Reklamen är för Telenor, och det var snarare så att man tar sig om munnen när man ljuger.

Ursprungligen av KaRo:

Läste också en artikel om att män med makt har luggen åt vänster, dvs åt den logiska delen av hjärnan.
OT nu. Åter till poker....

Stämmer nog bra det (har luggen åt vänster själv). O:-)

Själv har jag hellugg.....
Betyder väl att jag är både logisk/språkorienterad/auditiv och praktisk/skapande/visuell.
Känns bra !:cool:

Detta börjar bli en frisyrtråd:p

Självfallet!

1
Bevaka tråden