Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jaha, nu har Flash dött i Safari

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Vallentuna
  • 2008-06-16 04:01

Och jag LOVAR att inte försöka ta bort skiten den här gången. Flash har alltså helt sonika dött och det här hände helt plötsligt mellan två sidvisningar. Jag sitter glad i hågen och tittar på YouTube och när jag försöker klicka mig vidare till nästa video får jag bara en vit ruta. Inget annat i flash funkar heller. Det går dock utmärkt i Firefox, som dock är oanvändbart eftersom man inte kan ändra genvägarna i det.

Jag har testat att starta om Safari, starta om hela datorn och installera flash på nytt, inget funkar. Vad gör jag? Safari är den enda browsern som funkar okej för mig för tillfället och det känns jävligt beigt att inte kunna använda Flash. Det som händer är alltså att ingenting visas ö.h.t. Däremot går det inte att högerklicka på den vita bakgrunden där YouTubefilmen skulle ha varit, så uppenbarligen märker Safari att NÅGOT är där.

Avinstallera Safari helt från datorn och installera om det på nytt. Funkade för mig.
Apple - Safari - Hämta

Senast redigerat 2008-06-19 08:44
1
Bevaka tråden