Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kön för 3G iPhone (kan) ha börjat

Tråden skapades och har fått 20 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Såg precis det här:
iPhone line forms at Apple's flagship for absolutely no reason - Engadget Mobile

Lite roligt är det ju faktiskt. Se till att läsa hela artikeln också

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-05-30 08:54

Ööh du inser att den där artikeln är 8 dagar gamal va?

Ursprungligen av iLind:

Ööh du inser att den där artikeln är 8 dagar gamal va?

Ja, det insåg jag. Du inser att internet är rätt stort va?
Och att alla kanske inte är lika häftiga och hittar allt samma dag som det publiceras?

Jag började undra vad du menade med kön på iPhone, trodde inte telefoner kunde ha ett kön. Sedan insåg jag mitt misstag :D.

Grymt klockrent att köa nu

haha vissa köa i 30 dagar om inte mer för gta4 så?

Samma här Fredagshumor när man är trött och fnissig efter maten.

10 juli står jag på kungsgatan utanför telia butiken och köar för iphone resleasen 11 juli:)

Ursprungligen av wilhelmsson:

10 juli står jag på kungsgatan utanför telia butiken och köar för iphone resleasen 11 juli:)

Gör det, så kommer vi dit efter jobbet och köper en istället

jag e bortrest då och kommer inte kunna köa men jag kommer nog hem till den 19 juli och då har man alla priser helt satta och vet vilket som är bäst

Att köa för något som inte kan ta slut måste vara rätt sorgligt.

Ursprungligen av draags:

Att köa för något som inte kan ta slut måste vara rätt sorgligt.

Tror knappast att det kommer bli som i USA första gången, aldrig. Kommer säkert vara lite kö, men inget kaos eller liknande. Kommer räcka och bli över till alla, Apple kommer nog pumpa ut så det räcker till alla länder.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-06-14 20:37

Men det är en speciell känsla att köa. Helt underbart att göra det med andra Mac-frälsta. Ingen annan kunde begripa hur vi kunde stå där och vänta? En kille hade sin bärbara med sig så vi chattade med folk vid andra AppleStores.

Ursprungligen av bossep:

Men det är en speciell känsla att köa. Helt underbart att göra det med andra Mac-frälsta. Ingen annan kunde begripa hur vi kunde stå där och vänta? En kille hade sin bärbara med sig så vi chattade med folk vid andra AppleStores.

Personligen skulle jag aldrig ställa mig i en kö för en produkt, vad det än är, jag skulle faktist bara skämmas av att stå där, när man vet att produkten finns kvar om man går till affären efter jobbet.

Att köa för 3G phonen känns dumt. Den lär inte ta slut och den kommer säljas på massa ställen. Man lär ju kunna traska till Telia-butiken på hörnet en vecka efter om man känner för det. Det är skönt att det är nära när man vet om den kan hackas

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-06-14 22:12

I USA blev det ju en speciell grej när iPhone släpptes för ett år sedan. Folk köade över hela landet och det blev som ett jippo av det hela. Jag betvivlar att det blir samma reaktion här dock. Jag tänker knalla ner till min Telia-butik när de öppnar (råkar vara ledig).

Vill verkligen köa - skulle kännas så häftigt. Dock så har jag, med all säkerhet, inte råd med en.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-06-15 07:57
Ursprungligen av ztaafen:

Vill verkligen köa - skulle kännas så häftigt. Dock så har jag, med all säkerhet, inte råd med en.

Jamen du kan ju köa ett par dagar ändå och när du väl står vid disken så låtsas du att du ångrat dig..

  • Medlem
  • Mark
  • 2008-06-15 10:22
Ursprungligen av ridax:

Jamen du kan ju köa ett par dagar ändå och när du väl står vid disken så låtsas du att du ångrat dig..

Det låter som ett riktigt kul tilltag.. Det kanske man skulle göra..

Stå där och köa... sen när det äntligen blir din tur.. ta fram det ångerfulla ansiktet och mumla "näää... jag har nog ångrat mig... "

Ursprungligen av ridax:

Jamen du kan ju köa ett par dagar ändå och när du väl står vid disken så låtsas du att du ångrat dig..

Jo, jag har funderat på att göra det. Har jag inte något annat för mig då, så blir det nog så.

Så kan det nog bli för en del eftersom man inte kommer få reda på priserna förrän på releasedagen (iaf enligt Telia kundtjänst).

men man får reda på priset innan de öppnar butikerna,tror det var vid 00.00 de säger priset

1
Bevaka tråden