Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ensamt på nätterna

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det är inte mycket folk online nattetid - jag har ofta 10-20 diskussioner i rad på "dagens aktiva".

Tror det är dags att fler 99or konverterar till Stilla Havstid!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-06-12 07:16
Ursprungligen av Björnström:

Det är inte mycket folk online nattetid - jag har ofta 10-20 diskussioner i rad på "dagens aktiva".

Tror det är dags att fler 99or konverterar till Stilla Havstid!

Det är ju därför jag jobbar som jag gör, för att konvertera, men då blir det nog Karibien tror jag.

Ursprungligen av Tangen:

Det är ju därför jag jobbar som jag gör, för att konvertera, men då blir det nog Karibien tror jag.

Berätta mer! Jobbar du mycket för att kunna ta det lugnt i Karibien eller för att kunna jobba lika hårt därifrån?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-06-12 09:53
Ursprungligen av Björnström:

Berätta mer! Jobbar du mycket för att kunna ta det lugnt i Karibien eller för att kunna jobba lika hårt därifrån?

Nej jag jobbar för att skapa, för att sedan ha råd att ta hela familjen till ett nytt liv, det skulle nog funka redan nu, men jag vill ha det lite bättre.

Jag driver en designbyrå i Sthlm, men skulle nog konvertera till halvtidskonsult om flytten blir av.

Tanken är att samla på mig lite kapital, eller värden här hemma.
När barnen är lite äldre och kan hantera internationella skolor, så är tanken:

1. Halvtidskonsult
2. Dykning resten av tiden
3. Sätta upp så jag kan arbeta från det land/ö jag väljer.

Vart i Karibien:

- Mexico
– Venezuela
– Bonair
– Belize.

Vet inte vart ännu, men så går tankarna.

Jag kommer i så fall avyttra alla mina tillgångar i Sverige, dock inte bolaget, om jag inte flyttar bolaget med mina kompanjoner.

/Tangen

Ge mig ett bra jobb där nere så kommer jag!

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-06-12 09:44

vänta 1 år till, så kan du ge mig jobb, för då tar jag min examen (förhoppningsvis)

1
Bevaka tråden