Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nybliven supporter

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-06-08 11:08

Hejsan

Nu har man betalat in och blivit en "riktig" medlem. Känns skönt att man har bidragit till sällskapet.

Ni verkar vara en bunt trevliga människor och jag hoppas att jag kan bidra till denna gemenskap.

Nu skall jag ut och nörda mig i solen och dricka öl, ha de så bra så länge!

// Johan

Välkommen till Supportergänget !
Det är inte svårt att bidra till gemenskapen. Det gör du lätt genom att hänga med i diskussionerna och ge av din egen kunskap.
"..ut och nörda mig i solen.." ? Det låter inte så nördigt att göra det som 90 % av svenskarna gör just nu. Om du däremot hade suttit inne just nu och hållt på med datorarbete en solig söndag hade det varit en annan sak......attans det är ju det jag gör, asch då ! Är väl en nörd då.;)
Hälsningar KaRo

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-06-08 22:29

oki, skall lägga det på minnet nästa gång

Öl är väl inte nördigt ?

Ja, om man inte dricker det i graderade E-kolvar då.....

Välkommen in i värmen förresten ...

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-06-08 23:20

man tackar för välkomnandet.

nä, öl är inte så nördigt, mest sitta ute och nörda med min mac. Men som KaRo säger så är det ju mer nördigt att sitta inne och koda nått när det är mycket fint väder ute

"6 ft law."

(Om vågorna är högre än 1.8m så surfar man istället för att jobba)

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-06-11 00:29
Ursprungligen av Goflorp:

"6 ft law."

(Om vågorna är högre än 1.8m så surfar man istället för att jobba)

Synd att jag inte surfar då , så då gäller inte den lagen för mig.

Dock har jag lagen att om det går mer än 4 snygga tjejer framför huset på en timme, är det dax att gå och visa upp sig

Trodde Goflorp menade surfa på webben .

Hm, upptäckte just att det inte står Highlander utan High|ander. Lite luriga namn här ibland som man får fundera på vad de betyder.

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-06-11 10:55

Ofan, Så, 1.5m menas egentligen 1.5mbit/sek

Hehe, de flesta fattar pipe:n direkt. Dock skall jag inte säga något då det tog ett BRA tag att uppfatta att du hade ett tjej-namn KaRo. Snacka om trög.

Tyvärr är jag "lost". Förstår inte vad |ander står för. Men eftersom det stårHigh först och du är kille så kan jag väl gissa att det har något att göra med...pinnar ?

Googlade Highlander och då kom detta upp ➽
Något med ditt namn att göra ?

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-06-11 20:48
Ursprungligen av KaRo:

Googlade Highlander och då kom detta upp ➽
Något med ditt namn att göra ?

Jo, det har med mitt nick att göra. Tycker mycket om denna film, och det finns en berättelse bakom nicket, men den tänker jag inte dra

1
Bevaka tråden