Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

WWDC 2008 Keynote videolänk

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En gammal inspelning från i våras, mars 2008 ...

När kommer dagens?

Ursprungligen av Mats Larsson:

En gammal inspelning från i våras, mars 2008 ...

När kommer dagens?

Ehh? länken tar mig till senaste som handlar om iPhone 3G.

Det är lite extra kul kika på det hela genom iphone. Det funkar utmärkt. T o m över EDGE

  • Medlem
  • Stigtomta
  • 2008-06-10 10:54

Tanka ner keynote??

Är det någon som vet var jag kan tanka ner keynoten till min dator så att jag kan kolla på tåget idag (utan internetuppkoppling). Man måste ha QT-pro för att kunna göra det såg jag. Men kanske filen finns någonstans?

Ursprungligen av Conny W:

Är det någon som vet var jag kan tanka ner keynoten till min dator så att jag kan kolla på tåget idag (utan internetuppkoppling). Man måste ha QT-pro för att kunna göra det såg jag. Men kanske filen finns någonstans?

Apple Keynotes Podcast

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-06-10 15:06
Ursprungligen av Hagelin:

Underbart, tackar!

  • Medlem
  • Stigtomta
  • 2008-06-10 12:52

Tack!

Vi sitter och kollar för fullt i soffan. Tänk att flickvännen är uppe-i-varv pga keynotes, då har man lyckats med uppfostran

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2008-06-10 13:54
Ursprungligen av Björnström:

Vi sitter och kollar för fullt i soffan. Tänk att flickvännen är uppe-i-varv pga keynotes, då har man lyckats med uppfostran

Hur många nätter har ni suttit uppe tillsammans för att se nasas uppskjutningar av rymdfärgor då?

Ursprungligen av Björnström:

Vi sitter och kollar för fullt i soffan. Tänk att flickvännen är uppe-i-varv pga keynotes, då har man lyckats med uppfostran

Hehe nice

Lyckades faktiskt avskärma mig helt från omvärlden igår och idag, och såg för en liten stund sedan klart Keynoten. Det var häftigt, men aldrig mer kommer jag att orka göra det, för det var riktigt jobbigt. Fingrarna vill bara till 99 hela tiden...

1
Bevaka tråden