Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Store nere 080609

Tråden skapades och har fått 29 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu ligger dom flesta Apple Store nere i hela världen, nu händer spännande saker

  • Medlem
  • Republic of Philippines
  • 2008-06-09 17:25

Vi får nog se mer hårdvara än vi väntat oss! Jag tippar på Iphone Gen 2 samt en ny alu Macbook.

Iphone i topmenyn nu...

Ursprungligen av mmmikael:

Iphone i topmenyn nu...

Den har alltid varit det, så det är inget nytt.

Steve Jobs skall presentera Iphone 3G ikväll. Källa: DN.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-06-09 18:02

På den svenska storen har inte iPhone funnits i toppmenyn. Så det är nytt för ikväll

Ursprungligen av Patrik D:

Den har alltid varit det, så det är inget nytt.

Ursprungligen av mikza:

På den svenska storen har inte iPhone funnits i toppmenyn. Så det är nytt för ikväll

Nej, det är en samlingssida för alla Apple i hela världen.

Ursprungligen av Zioneer:

Steve Jobs skall presentera Iphone 3G ikväll. Källa: DN.

Det är rätt klart att han kommer göra det, tror dock inte DN har några speciella insideruppgifter
: )

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-06-09 17:50

Weeeeeee! Nu börjar WWDC-nerverna komma!

  • Medlem
  • Republic of Philippines
  • 2008-06-09 17:53
Ursprungligen av acke:

Weeeeeee! Nu börjar WWDC-nerverna komma!

Yep samma här Acke! huha... Fjärilar i magen

Muma, nya skärmar och en ny iPhone V2 MUMA Hoppas jag i alla fall, önskar också en Macbook Air 2,4Ghz 4Gb Ram, 120 GB SSD stereo högtalare till priset av 18.995, ok det var en drömönskning bara

  • Medlem
  • Republic of Philippines
  • 2008-06-09 18:01
Ursprungligen av motif:

Muma, nya skärmar och en ny iPhone V2 MUMA Hoppas jag i alla fall, önskar också en Macbook Air 2,4Ghz 4Gb Ram, 120 GB SSD stereo högtalare till priset av 18.995, ok det var en drömönskning bara

Ja! Nya skärmar med glossy som tillval!

Med svart ram och inbyggd kamera 24" 27" och 30" KÖPER DIREKT

Jag hoppas de släpper en mp3-spelare. Vore helt underbart med en mp3-spelare designad av apple!
Undrar vad den hade kunnat heta, nåt med i tror jag. iMusic? iPlayer? iPop?
Spekulera fritt!

  • Medlem
  • Gävle
  • 2008-06-09 18:22
Ursprungligen av Andreas Th:

Jag hoppas de släpper en mp3-spelare. Vore helt underbart med en mp3-spelare designad av apple!
Undrar vad den hade kunnat heta, nåt med i tror jag. iMusic? iPlayer? iPop?
Spekulera fritt!

Kommer aldrig att hända, marknaden för sånt är för liten.

Ursprungligen av Andreas Th:

Jag hoppas de släpper en mp3-spelare. Vore helt underbart med en mp3-spelare designad av apple!
Undrar vad den hade kunnat heta, nåt med i tror jag. iMusic? iPlayer? iPop?
Spekulera fritt!

Du skämtar va eller är grymt ironisk!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-06-09 18:36
Ursprungligen av Mikael E:

Du skämtar va eller är grymt ironisk!

Hahahaha, hur kan du ens tro att någon som hittat hit inte skulle veta?

Jag tror apple har en chans i alla fall, marknaden är inte helt uttömd. De skulle kunna göra en iZumm som spelar bra musik. Även på mobilmarknaden finns spelutrymme, hoppas de överraskar och ger sig in! Kanske en iCallU eller en iRing ? *ruttenhumor*

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2008-06-09 18:20

Det har ju länge spekulerats om Apple ska ge sig in i mobiltelefonbranchen. En nalle designad av Apple är vad många vill se. Kanske presenteras denna "iMobile" - eller "iCell" - i kväll.

  • Medlem
  • Republic of Philippines
  • 2008-06-09 18:25

Snälla kan någon städa i denna tråden!!!

Ett tag sedan man var på forumet och drev men man märker ju att det inte blivit seriösare med tiden precis!

*besviken*

Apple Store nere 080609???

Händer det nått speciellt idag eller?

Ursprungligen av Chaosstar:

Apple Store nere 080609???

Händer det nått speciellt idag eller?

Är det inte 2006 nu ?

Det är ju ganska klart att det kommer en iPhone iaf, undrar verkligen när den släpps här i sverige.
Vore lite tråkigt om sidan kom upp igen och inget hade hänt på den svenska sidan.
Iofs så kanske det kommer någon ny macbook som sagts tidigare, börjar bli dags att få väck de sista vita produkterna (lite snyft samtidigt). Iofs så går det ju rykten om en vit iPhone också...
Vi får veta snart

Nya skärmar känns tråkigt, men hoppas också på det.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2008-06-09 18:36

Jäkla tjat om iPhone 3G.
Visst vore det kul om det kom en ny 3G nalle proppad med godis och bra batteri men allvarligt talat, är det inte mer intressant om det kom en ny MacBook Pro och nya Cinema skärmar som i dagsläget känns riktigt gamla...?

Skulle köpa direkt:

Ny MBP
Ny Cinema 30"
Ny iPhone 3G

Ursprungligen av Yonaz:

Jäkla tjat om iPhone 3G.
Visst vore det kul om det kom en ny 3G nalle proppad med godis och bra batteri men allvarligt talat, är det inte mer intressant om det kom en ny MacBook Pro och nya Cinema skärmar som i dagsläget känns riktigt gamla...?

Skulle köpa direkt:

Ny MBP
Ny Cinema 30"
Ny iPhone 3G

min egoistiska del av hjärnan vill inte att det ska komma någon ny mbp på ett tag eftersom jag har penryn-modellen. Men samtidigt vore det givetvis skoj att se en ny design (även om jag diggar den nuvarande hårt), och för alla som fortfarande väntar på en helt omgjord så hoppas man ju
Jag tror dock inte riktigt på att det kommer någon mbp, men man vet ju inte.

Ska bli spännande att se hur det blir med programshoppen i iPhone/Touch också, de lär väl släppa en ny version av iTunes samtidigt?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-06-09 18:37

Är jag ensam om att hålla tummarna för en ny mac mini?
Då slår JAG till direkt

Ursprungligen av ivar:

Är jag ensam om att hålla tummarna för en ny mac mini?
Då slår JAG till direkt

Det känns som att den får mindre och mindre utrymme (inte bokstavligt talat ). Men det vore väl häftigt ifall de hade uppdaterat och lade till nåt oväntat.
Tror inte det på WWDC dock : )

Undrar när affären kommer upp igen, direkt efter keynoten tro?
Kommer vilja ha en iPhone direkt... Är dock bunden till Telenor några månader till.
Spännande iallafall.

  • Medlem
  • Växjö
  • 2008-06-09 18:41

Eftersom det är WWDC så hoppas jag på HyperCard i Cocoa!!

iPhone 3G till salu! Dessutom verkar Apple ha dumpad WebObjects som ramverk för sin affär - i alla fall om man ska gå efter hur url:arna ser ut... :/

1
Bevaka tråden