Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Har ni sol eller?

Tråden skapades och har fått 21 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

...varför är alla offline på MSN och aktiviteten på 99.se droppade plötsligt.

Här skiner solen också men bara runt 15 grader.

Vi har fantastiskt väder, Martin. Cirka 25-30° utan ett moln på himmelen, så har det sett ut i Helsingborg den senaste veckan. Fast kl 03:37 svensk tid sov nog en del av oss också

Själv hade jag tillsammans med min sambo firat vår 4-årsdag med gott vin, fin choklad, besök på en av Helsingborgs (i mina ögon) bästa restauranger, så jag sov som en sten.

Ursprungligen av henkebarn:

Själv hade jag tillsammans med min sambo firat vår 4-årsdag med gott vin, fin choklad, besök på en av Helsingborgs (i mina ögon) bästa restauranger, så jag sov som en sten.

Lät grymt trevligt! Vi har precis sett mitt lag S:t Kilda förlora i Footy mot Western Bulldogs. Det gick så sjukt bra i första kvarten att jag trodde vi skulle kamma hem det men sen gick allt åt skogen. Slutade 83-106

det är 25 plus här och det är förjävligt. vi kan byta!

Hur kan det vara förjävligt?

Ursprungligen av Björnström:

...varför är alla offline på MSN och aktiviteten på 99.se droppade plötsligt.

Här skiner solen också men bara runt 15 grader.

Hej Martin !
I Stockholm har vi nu 10.40 ca. 26 grader i skuggan. Lite moln på himlen, men oerhört skönt. Nu har du vill ingen stekande sol, eftersom tiden hos dig bör vara snart 7 på kvällen. Gud vad skönt det är utan spammen !

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-06-08 10:56

enligt min widget så är det 25 grader här nu, så det är nog många som är ute och solar

Kan iofs bero på att du skrev ditt inlägg kl 03.37 Martin, sist jag kollade var brukade vi i Sverige sova vid den tidpunkten. Men visst det är högsommar i Sverige och man är ju inte helt lockad av att sitta inne vid dumburken såvida man inte måste.

/M

Det har inte regnat där jag bor (Västkusten, Öckerö) sedan 1:a Maj.
Min gräsmatta ser ut som lite hö-smul ligger där. Allt är gul och brunbränt.
Syrenerna slokar.
Var på Ramberget i GBG idag, där ser all träd ut som de har nära till döden.
Brandkåren har mkt att göra och det råder totalt eldningsförbud.

I Slottskogen brinner containrarna där folk slänger sina engångsgrillar regelbundet eftersom de inte är riktigt släckta när folk (läs Idioter) slänger dem...

Idag har jag bränt mig på överkroppen, då jag somnade i mina svärföräldrars trädgård lite för länge Därefter har jag spelat fotboll i 3,4 timmar (det är sant!) och jag har nog aldrig svettats mer i mitt liv. Det var nog 27° på planen när jag anlände, sen sprang jag runt i en mörkgrön, långärmad tröja i över 3 timmar... Helt slut. Men såååå lycklig

Ursprungligen av Björnström:

...varför är alla offline på MSN och aktiviteten på 99.se droppade plötsligt.

Well. Ge mig ett bra iPhone-tema till forumet och jag lovar att titta in från brassestolen.

Ursprungligen av Christian Å:

Well. Ge mig ett bra iPhone-tema till forumet och jag lovar att titta in från brassestolen.

Word!

Sjutton grader och mulet just nu - vinterväder!

Eller som ni säger i Stockholm: sommarväder!

Ursprungligen av Björnström:

Sjutton grader och mulet just nu - vinterväder!

Eller som ni säger i Stockholm: sommarväder!

15 grader i Stockholm och halvklart - eller som vi säger - typisk svensk sommar.

Uppehållsväder här i Göteborg just nu. Vad det nu egentligen är ?
Är väl ett sådant där svenskt ord (tex lagom) som inte finns i andra språk.
Ska väl vara uppehåll tills solen kommer igen, eller ?

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-06-14 16:12

Upppehållsväder är för mig, när det inte är snöstorm eller regn som står som spön i backen

Regn, ösregn och åska.... men så är det fanimej midsommar också !

Ursprungligen av Goflorp:

Regn, ösregn och åska.... men så är det fanimej midsommar också !

Sol och 20 grader - lite moln.....hyffsad midsommar så här långt

  • Medlem
  • Bollnäs
  • 2008-06-20 11:48

Mulet, 18° och lite kvavt. Blir altan med tak för middagen (man vet aldrig...).

Känns bra än så länge.

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-06-20 13:40

Halvmulet, varmt (drygt 20+ kanske) men helt ok för att vara midsommar än så länge iaf

Sol men inte så speciellt varmt.
Regn i norra skärgården för cirkum tre timmar sedan, Goflorp. Men nu har ni väl också sol ? Det är väl inte så långt från centrala Gbg till öarna.

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-06-20 13:52

Ska kanske tillägga att jag befinner mig i Vallentuna ett par mil utanför sthlm

1
Bevaka tråden