Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Happy Caturday !

Tråden skapades och har fått 42 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Här är lite iCats som visar sin Maclove !

Några till bara för att dom är så söta...

Bästa till sist !

Men den sista är ju en Windows-katt...

Jag gillar också Caturday!

Jag startade en tråd för en tid sedan om just Caturday, men den gick inte att hitta när man söker på caturday, men söker man på caturdays så går det? Det är väldans konstigt, jag trodde sökningen var början på ord?

I alla fall, jag har lite bilder i den tråden och några andra har bidragit också:

http://www.99.se/supporter-lounge/216130-internet-r-befolkat-med-roliga-knasbollar.html

Senast redigerat 2008-06-08 23:19

Taz_1999:
Nämen, lustigt att det finns en liknande katt-tråd för ett år sedan ! Jag sökte inte på 99.se eftersom jag inte kunde tänka mig att någon skrivit caturday någonstans,,,men inget nytt under solen alltså.

ztaffen:
Ja, jag vet att det är Windows. Det är därför den inte kom med de andra kattbilderna under MacLove. Men den är så himla söt så den måste bara med. Vissa Macdatorer blir ju rätt så varma har jag förstått så det passar bra att ha katt om man har Mac ?

Kolla på denna video; Cat Loves Mac Laptop Damn Cool Pics: Cat Loves Mac Laptop
Inte sjutton skulle jag låta en katt hålla på med mina datorer på det sättet !

hehe, söt tråd med alla katter. min missan brukade alltid ligga på min mini, när jag hade en. nu har jag en macbook, men den får hon inte ligga på.

Några till....

  • Medlem
  • Gotland / Åre
  • 2008-06-11 15:51

Här är två bilder på mina två katter, Smilla och Wilda.
Dom är riktiga Apple-freaks...

Aaaoww ! Så fina bilder. Verkligen !
Dom matchar så bra till den ljusa metallen på MBP.

Rasmus, lillis_dator-bilden var jättesnygg.

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-06-11 20:53

Rasmus, den andra bilden är ju tokskön

Den har ett så intelligent uttryck din katt tycker jag. Ser ut som om den verkligen seriöst kollar vad som händer på bildskärmen.

Katt på en Mac➽

∧∧
>ºº<
‴‴Ÿ‷‷
ϖ‴‷‴‶ϖ
▓▓▓▓▓▓
▓▓▓▓▓▓
▓▓▓▓▓▓~~~~~Ɵ

Segeltävling ⎈

☼ ☁ ☁

༿ ༼ ༼ ༿

⏖◮⏖⊿⏖⊿⏖⏅⏖⏖⏖⍾⏖
⏖⏖⏖⏖⏖⏅⏖⏖⍾⏖
≈≋≈⏏≈≈≈~~▲▲⏖

Roliga bilder KaRo!

Tack ! Såg inte sådana ut när jag gjorde dom. Händer visst något när man sparar ned inlägg med specialtecken.

Nu är det Caturday igen så det får bli några fler bilder=

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-06-15 00:30

KaRo: Vart hittar du alla snygga bilderna

Jag har googlat "cats and Mac" el dyl och sedan kollar jag igenom olika sidor.
Google är verkligen bra !

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-06-15 15:30

Okay, tänkte om det var en speciell sida bara

Har lekt Shirly Holmes ett tag och hittade den här länken:

Flickr: The Cats love Macs Pool

Det går nog att skriva in tex cat+Mac på olika fotosidor och få upp många förslag.

Ska väl inte ta upp mer bandbredd nu med kattbilder men här är iaf en katt som vaktar husses/mattes iPhone och en gudasöt vit katt.

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-06-15 21:50

Den bilden där han ligger ner med lurarna såg riktigt soft ut Såg rätt obekvämt ut dock med katten på magen

Några missar till ➤➤➤➤➤

Svinbra idé att göra en koja utav en iMac! Hade jag haft katt hade jag lätt gjort så också!

Med kisande ögon och lite go´vilja kan jag se att det är en katt:tveksam: .
Men jag förstår att det är lite kul när det är ens egen dator och en bekants katt. Visste inte det tidigare men katter dras visst som magneter till den varma och surrande maskinen (som Mac:ar är). Kanske katterna upplever det som en mamma ?

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-06-22 18:52
Ursprungligen av KaRo:

Med kisande ögon och lite go´vilja kan jag se att det är en katt:tveksam: .
Men jag förstår att det är lite kul när det är ens egen dator och en bekants katt. Visste inte det tidigare men katter dras visst som magneter till den varma och surrande maskinen (som Mac:ar är). Kanske katterna upplever det som en mamma ?

Jo, jag insåg det med, men ville inte använda blixt för då lär han väl hopa upp och sätta klorna i mig

haha, gillar verkligen dina bildfynd
Äntligen kattbilder som är bra och roliga

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-06-24 19:57

Kunde inte motstå

Bevaka tråden