Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lunch med prinsessorna...

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2008-06-07 10:58

Om en och en halv timme ska jag äta lunch med H K H Kronprinsesan Victoria och H K H Prinsessan Madeleine. Det ni!

Hälsa från Henke i Helsingborg och tacka för inbjudan i Februari och att jag önskar att jag kunde medverkat, men att de förhoppningsvis förstår varför jag inte kunde komma.

Nå, hur var Vickan och Madde nu då ?
Berätta allt enda in i minsta snaskiga detalj, please !

Radhusbiff?

  • Medlem
  • 2008-06-07 22:47

Nä, det var ganska coolt. Inget märkvärdigt mer än att alla närvarande, typ 50 pers, var mycket uppmärksamma på vad som hände så fort det klingade i glasen: "Ska hon säga nåt nu?" Men god mat var det.
Flera trodde att jag var från Säpo...

Hälsade du från mig, då?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-06-07 23:39

Runt 2000 så kom jag in på helgen på stället jag jobbade på. Trött och sur satte jag mig vid ett av borden i köket och vem satt inte mitt emot mig om Victoria. Hej sa jag, hej sa hon. Jobbar du också helg sa jag då log hon.

Kungligt!

Men Baron, kan du inte berätta mer. Vad hade Victoria på sig för klänning/dräkt ? Kort eller lång, färg, hatt till ? Tog du några kort ? Vad var det för tillställning ?

Har stått fem meter från kungen och drottningen en gång vid någon invigning eller nå´t i Göteborg för många år sedan. Dom var sig lika från foton och Silvia såg verkligen så glad ut som hon gör på kort. Stod bland åskådarna och dom gick rätt nära och utan livvakter (som jag kunde se i alla fall). Dom har väl bra armmuskler av allt vinkande !

  • Medlem
  • 2008-06-08 22:11
  • Medlem
  • 2008-06-08 22:20

Jag är med på tv!!! Rapport var där!

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2008-06-08 22:23

Här är bildbeviset! O:-)

  • Medlem
  • 2008-06-08 22:27
Ursprungligen av Jetwash:

Här är bildbeviset! O:-)

[ATTACH]16595[/ATTACH]

Houahahaha!!!

Ja, Baron du ser faktiskt ut lite som en SÄPO-kille (på långt håll i alla fall) !
Jättesnygg klänning Victoria hade ! Den skulle passa så bra på mig också fast lite större.
Undrar just om min gamla mamma (som bor i Helsingborg) var där och kollade.

1
Bevaka tråden