Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det där med bevaka verkar inte fungera längre. Jag kryssar alltid i rutan för att bevaka diskussionen och brukade alltid få mail när någon svarat men nu händer det aldrig längre.

Jag har inte kryssat i bevaka alltid i inställningar då det är bara vissa som är av intresse.

?!?...

Ursprungligen av SkrotNisse:

Det där med bevaka verkar inte fungera längre. Jag kryssar alltid i rutan för att bevaka diskussionen och brukade alltid få mail när någon svarat men nu händer det aldrig längre.

Jag har inte kryssat i bevaka alltid i inställningar då det är bara vissa som är av intresse.

?!?...

Markerar du även "prenumeration" i 2:a momentet - lätt att glömma.
I annat fall, kanske något krux med e-postadressen ?

Ursprungligen av adress@mac:

Markerar du även "prenumeration" i 2:a momentet - lätt att glömma.
I annat fall, kanske något krux med e-postadressen ?

Uh, nix...

Är detta något som ändrats ?

- Tillagt

Gjorde precis en bevakning på detta svar men det fanns inget andra moment och ej heller någon prenumeration option...

?!?

Ursprungligen av SkrotNisse:

Uh, nix...

Är detta något som ändrats ?

- Tillagt

Gjorde precis en bevakning på detta svar men det fanns inget andra moment och ej heller någon prenumeration option...

?!?

Först - Diskussionsverktyg - sedan "lägg till som prenumeration" - klart !
Skall fungera. Tror att det alltid varit så, men är inte säker.

Ursprungligen av adress@mac:

Först - Diskussionsverktyg - sedan "lägg till som prenumeration" - klart !
Skall fungera. Tror att det alltid varit så, men är inte säker.

Jag har alltid klickat på "Avancerat Läge" och sedan valt "Direkta meddelanden per e-post" och det har alltid fungerat, men nu gör det inte det längre.

Hittar ingenstanns där det står "Diskussionsverktyg"...

Ursprungligen av SkrotNisse:

Jag har alltid klickat på "Avancerat Läge" och sedan valt "Direkta meddelanden per e-post" och det har alltid fungerat, men nu gör det inte det längre.

Hittar ingenstanns där det står "Diskussionsverktyg"...

Högst upp på denna sida....

Ah!

Såg inte skogen för träden...

I vilket fall som helst så fungerade det andra sättet fram tills en/ett par månader sedan...

Ursprungligen av SkrotNisse:

Ah!

Såg inte skogen för träden...

I vilket fall som helst så fungerade det andra sättet fram tills en/ett par månader sedan...

Gå in på Mantaray & mac.se - 99.se och beskriv problemet där, så får du säkert svar ganska snart. Kanske rent av "sheriffen" själv.
Han verkar vara online från Australien. I alla fall alldeles nyss.....

Ursprungligen av adress@mac:

Gå in på Mantaray & mac.se - 99.se och beskriv problemet där, så får du säkert svar ganska snart. Kanske rent av "sheriffen" själv.
Han verkar vara online från Australien. I alla fall alldeles nyss.....

Vill förtydliga att Mantaray & Mac.se forumet är avsett endast för mac.se-relaterade diskussioner. Support via iChat ges bara till mac.se användare

Bevakningsproblemet hör hemma här i feedback!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2008-06-05 16:19

Kan tillägga att du får ett mail så fort någon skrivit i tråden du bevakar. Om det är en aktiv tråd, dvs många skriver inom viss tid så får du fortfarande bara ett mail. Tills du öppnar mailet och/eller raderar det. Då får du nytt mail igen. Så när du ser att du fått meddelande, gå in och radera mailet, så ser du oftare när nya inlägg kommer in.

Jag brukar öppna mailet, klicka på länken så att jag kommer till tråden direkt, sedan raderar jag mailet. Och slutligen läser inläggen.

1
Bevaka tråden