Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac, förr och nu

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det finns en tråd om varför man valt att vara medlem här på 99mac.se - men förmodligen ingen tråd om varför man ( någon ) övervägt att lämna nämnda forum... så HÄR är tråden där du kan skriva om varför du övervägt att gå vidare med annat som OCKSÅ kan vara lika givande som 99mac.se var då det startades. Jag är förmodligen inte ensamen om att ha dragits med tankar åt det hållet i några år.

Det är nu vi får se om vissa saker är heligare än andra att prata om... tål 99mac detta utan att folk börjar gräla och att en moderator tvingas radera inlägg alt. stänga ned hela tråden, eller går det att förbättra något för de som överväger att lämna siten för gott?

Dagens goda ledord är: "KONSTRUKTIVITET"

Hur länge måste man ha varit med för att vara kvalificerad att prata om förr och nu?

Gissningsvis så pass länge, att man upplever en skillnad på forumet av idag och det som man registrerade sig på en gång i tiden?

Jag tycker förrförra veckan vid sjutiden var lite bättre än nu. Idag känns det lite torrt, tomt och tråkigt. Ingen förstår mig längre och mina skämt ekar ensamma utmed internätets trånga tuber utan det trivsamma fnitter som tidigare omgav mina inlägg.

Hoppas trots allt att morgondagen blir lika bra som det då en gång var.

1
Bevaka tråden