Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone till Hong Kong och Macao

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Precis som TeliaSonera finns det bara ett pressmeddelande som består av en mening.

"Hong Kong and Macau, 29th May 2008 - Hutchison Telecommunications Limited today announced that it has signed an agreement with Apple to bring the iPhone to Hong Kong and Macau later this year."

Antar att det är operatören 3 som det handlar om?

MacRumors iPhone Blog: iPhone Announced for Hong Kong and Macau

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-29 12:11
Ursprungligen av Patrik D:

Precis som TeliaSonera finns det bara ett pressmeddelande som består av en mening.

"Hong Kong and Macau, 29th May 2008 - Hutchison Telecommunications Limited today announced that it has signed an agreement with Apple to bring the iPhone to Hong Kong and Macau later this year."

Antar att det är operatören 3 som det handlar om?

MacRumors iPhone Blog: iPhone Announced for Hong Kong and Macau

det verkar som Apple skriver pressreleaserna.

/Tangen

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-29 14:34

Kontigt om det är 3 i Hong Kong som får dealen och släpper release nu. Det tyder ju på att det är en 3G lur som dyker upp...Eller resonerar jag fel?

Ursprungligen av schevve:

Kontigt om det är 3 i Hong Kong som får dealen och släpper release nu. Det tyder ju på att det är en 3G lur som dyker upp...Eller resonerar jag fel?

Det behöver det inte nödvändigtvis vara. 3 har väl GSM också?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-29 14:53

3 kör väl bara 3G eller har jag fel? Alla fall så funkar inte 3 i sverige med GSM telefoner.

Källa: 3's SIMkort i GSM-telefoner

Oki, i så fall tyder det ju på att det är en 3G-iPhone på gång.

3 i Hong Kong har både GSM och 3G vad jag vet, men det är väl inte precis en hemlighet att det kommer en 3G telefon? Känns inte ens som att Apple försöker dölja det längre.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-05-29 15:52

Apple har sagt sen förra året att det kommer en 3G iPhone. Det enda som är hemligt är NÄR den kommer. Dom flesta gissar på den 9 juni.

//Rob

Macau!

1
Bevaka tråden