Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

InLife öppnar ny Applebutik i Täby Centrum

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ett pressmeddelande trillade just in - InLife öppnar sin tredje butik. Denna gång i Täby Centrum - ett av Skandinaviens största shoppingcentrum!

Ursprungligen av Dan Rubach:

inLife öppnade den första Apple-butiken i Stockholm 2003 på Sveavägen 35.
Oktober 2007 öppnades ytterligare en butik i Kulturhuset på Sergelstorg.

inLife expanderar nu till hösten med en tredje butik i Täby Centrum.
Butiken kommer att ligga mitt i shopping-stråket i Täby centrum, granne med andra trendsättande butiker

Kommentarer? Glada Täby-bor?

Ännu en butik till överklasstaden.

Nej, det är väl bara att gratulera att täbyfolket får en Apple-butik att besöka. Kanske kan det ge en ökad krets av människor i Stockholmsområdet som använder och äger en Mac.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-05-27 13:17

Jag uppskattar det iaf
Bor på Åland så jag brukar ibland åka över till Täby och shoppa. Passar mig ypperligt. Det värsta är väl att det blir dyrare shoppingturer nu än tidigare

Ursprungligen av savv3:

Jag uppskattar det iaf
Bor på Åland så jag brukar ibland åka över till Täby och shoppa. Passar mig ypperligt. Det värsta är väl att det blir dyrare shoppingturer nu än tidigare

Ah, en av alla dessa ålänningar som korkar igen Norrtäljevägen.

Väldigt höga kvadratmeterhyror i Täby Centrum, men också ett jättebra läge för ett premiummärke som Apple som gör sällskap med t.ex BeO.

Det är oftast en svensk dam i blått hår på 75 år längst fram i kön, som kör 50 på 70 vägen

  • Avstängd
  • International user
  • 2008-05-28 13:41
Ursprungligen av Björnström:

Ett pressmeddelande trillade just in - InLife öppnar sin tredje butik. Denna gång i Täby Centrum - ett av Skandinaviens största shoppingcentrum!

Kommentarer? Glada Täby-bor?

Nu blir brorsan glad! Jag hoppas att Inlife kan hålla produkter på lager, i Täby känns det som att majoriteten av de som går in och tittar, de köper oftast något, och då vill dom inte ha någon leveranstid, dom vill ha produkten med sig på engång. Men jag kanske är fördomsfull....
/M

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-12-20 00:20
Ursprungligen av Mattias L:

Nu blir brorsan glad! Jag hoppas att Inlife kan hålla produkter på lager, i Täby känns det som att majoriteten av de som går in och tittar, de köper oftast något, och då vill dom inte ha någon leveranstid, dom vill ha produkten med sig på engång. Men jag kanske är fördomsfull....
/M

Haha, jag jobbar i den här butiken så jag vet hur det är, du har helt rätt. Folk kommer in och frågar om produkter som dom vet att vi inte har i lager eller produkter som inte finns (som iMac med peksärm eller iPhone nano), eller så vill dom bara få hjälp med att få igång sitt mobila bredband som Telenor inte har några som helst problem att sälja till folk även fast dom inte har någon aning om hur dom ska få skiten att fungera, sen när jag har lagt en halvtimme på att ge dom gratis support på prylar dom köpt någon annan stans, så är dom oförskämd och går utan att säja tack, bjuda på en kopp kaffe eller dricksa en slant.

När man har stått en lång stund och visat hur förträfflig iMacen och OS X är, så visar det sej alltid att gubbjäveln ska ha den i just det utförandet vi inte har i lager, vi kan ha den här efter helgen säjer jag, då blir dom förbannade och tar BMWn in till stan och köper den på Macoteket istället.

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-05-28 21:10
Ursprungligen av Björnström:

Ett pressmeddelande trillade just in - InLife öppnar sin tredje butik. Denna gång i Täby Centrum - ett av Skandinaviens största shoppingcentrum!

Kommentarer? Glada Täby-bor?

YES!!!

Eller...fan, jag kommer bli mycket fattigare nu. Kommer inte kunna hålla mig från att köpa upp mig på ännu mer grejer.

Kanoners

Att ha en bra In Life i Täby C har jag väntat på lääääänge.

Tommy Brismo:p

Du har inte behövt vänta de senaste 1,5 åren! (Se datum för trådskapandet).

1
Bevaka tråden