Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone Developer Program öppnas för fler!

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu har Apple börjat inbjuda utvecklare även utanför USA till iPhone Developer Program. Jag har just betalat mina 794,99 kr, inkl. moms. Så nu har man en ny tidstjuv i livet.

Då väntar vi väl bara på få riktiga iPhones i Sverige också

Ursprungligen av Per Ejeklint:

Nu har Apple börjat inbjuda utvecklare även utanför USA till iPhone Developer Program. Jag har just betalat mina 794,99 kr, inkl. moms. Så nu har man en ny tidstjuv i livet.

Hur gjorde du för att komma med? Jag ansökta redan första dagen men har inte hört någonting.. Någonting mer man behöver göra eller väljer dom bara slumpvis?

Ursprungligen av mmaarrttiinn:

Hur gjorde du för att komma med? Jag ansökta redan första dagen men har inte hört någonting.. Någonting mer man behöver göra eller väljer dom bara slumpvis?

Jag fyllde in ansökan bara, sen kom det brev från Apple med statusbesked. Har du över huvud taget inte fått någon bekräftelse ens på att du ansökt så kanske något har gått fel.

Ursprungligen av Per Ejeklint:

Jag fyllde in ansökan bara, sen kom det brev från Apple med statusbesked. Har du över huvud taget inte fått någon bekräftelse ens på att du ansökt så kanske något har gått fel.

14 mars fick jag min bekräftelse, när anmälde du dig? Vill också vara med!

Anmälde mig samma dag som programmet annonserades, när det nu var exakt minns jag inte.

  • Medlem
  • 2008-05-07 19:32

Jag anmälde mig i krokarna kring det utannonserades och blev accepterad redan den 16:e mars. Tyvärr har min aldeles nya MBP blivit stulen så jag har fått avbryta arbetet med att sätta mig in i Cocoa Touch...

/hpe

Då jag fortfarande inte blivit accepterad börjar man ju fundera lite, är det fler som blivit accepterade? Är det något man kan ha missat att göra när man anmälde sig?

inte jag heller

Grrr. Åker till WWDC snart och är fortfarande inte mer i programmen....

Ursprungligen av pardeike:

Grrr. Åker till WWDC snart och är fortfarande inte mer i programmen....

Men då kan du säkert lösa det på plats ju! Lyllo, jag skulle gärna åka jag med...

1
Bevaka tråden