Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fjärrkontroll till Touch?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2008-05-27 19:03

Finns det ingen fjärr till Touch:en som funkar? Apple FM Remote funkar inte iaf. Gear4 Blueeye fungerar. Men finns inte att få tag i längre. Någon som har något förslag?

För att Apples fjärr ska funka krävs att iPoden står i sin docka: Apple Store - Sverige - Apple Universal Dock

Som jag kan se finns Gear4 Blue eye visst att få tag i: Gear4 BluEye - Hitta lägsta pris, omdömen och information om Bluetooth-headsets

Ops fel av mig. Du får ursäkta, var lite trött då jag skrev ovanstående inlägg, kom sedan på mig själv med hur olika typer av fjärrkontroller jag länkat till och jag antar att det var av typen Gear4 du ville ha och inte Apples IR-fjärr. Dock hoppas jag att min sökning på Prisjakt kan vara till hjälp för dig, tycker ju att någon av de återförsäljare som listas måste ju ha den. Lycka till.

Jag är också intresserad av en fjärrkontroll till min touch, men skulle föredra att inte betala extra för bluetouth som jag inte tror att jag kommer använda.
På OnOffs hemsida nämns inte att touchen ska fungera med Gear4 BluEye. Är det någon som använt denna tillsammans med touchen och kan bekräfta att det fungerar.

Ursprungligen av CaptainWolff:

Jag är också intresserad av en fjärrkontroll till min touch, men skulle föredra att inte betala extra för bluetouth som jag inte tror att jag kommer använda.
På OnOffs hemsida nämns inte att touchen ska fungera med Gear4 BluEye. Är det någon som använt denna tillsammans med touchen och kan bekräfta att det fungerar.

GEAR4 BluEye - Featured on RADIO 1

Ta också gärna en titt på detta (no more cables):
iSkin Store - CERULEAN

1
Bevaka tråden