Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan man ladda hem fler låtar til Guitar Hero III? Pris?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2008-04-30 20:35

Enkel fråga, kan man ladda ner nya låtar till spelet? Kostar det något?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2008-05-01 14:36

Vilken konsoll? Jag talar bara för PS3 nu, men visst kan du göra det, via Sonys affär, och det kostar. Summan får någon annan tala om.

Du har väll laddat hem alla bonus låtar ? det är en del !

  • Medlem
  • Höganäs
  • 2008-05-20 23:57
Ursprungligen av doggenikke:

Du har väll laddat hem alla bonus låtar ? det är en del !

Berätta mer! Har Wii.

/M

Ursprungligen av Micke F:

Berätta mer! Har Wii.

/M

Om du trycker på quickplay , så kan du trycka på blå knapp , då kommer du till Bonuslåtarna , där har du bland annat Trough fire and flames med dragonforce som är den mäst populära låten till GH3 , nu vet jag inte om det är där du laddar ner alla bonuslåtar som finns eller om det är ute i startmenyn , men jag kan kolla upp detta , du kan leta lite där iallafall så länge !

Till Xbox360 ligger "kommersiella" trackpacks på ca en hundring, och då ingår normalt 3-5 låtar. En del har vart bra, men de har lite märkliga synsätt på vad "guitar hero" betyder Tex. "No doubt" räknas inte i min lista som några vidare gitarrvirtouser hehe..

  • Medlem
  • Höganäs
  • 2008-05-28 15:34

OK, ska kolla. Tack.

Du kan ju "köpa" massa bonuslåtar som redan finns i spelet för de pengarna man gör under career-mode. Det är en hel del låtar, kanske 15-20 st.

1
Bevaka tråden