Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur är Ultimate Ears super.fi 5 EB?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Köpte ett par Ultimate Ears super .fi 4 när jag var i USA sist. Dock så blev jag väldigt besviken på basen i dessa lurar då jag lyssnar på väldigt blandad musik. För tal och "lugn" musik så är ljudet kristallklart. Men så fort det blir lite tyngre så hänger lurarna inte riktigt med. Funderar i stället på ett par Ultimate Ears super.fi 5 EB istället?

Någon här inne som testat dessa lurar och kan lämna en kort feedback på dessa?

Hejsan.

Jag fick mina super.fi 5 EB för cirka 2 månader sen.
Jag älskar dom, ljudet är perfekt, klart och underbar bas, första gången jag prövade dom så var jag lite besviken på ljudet och passformen. Men allt eftersom jag använde dom så blev jag mer van av passformen och ljudet. De bästa hörlurarna jag haft, så sjukt mycket bättre än alla andra på marknaden. Smidiga, lätta att sätta på örona, sitter riktigt bra, även när man rör på sig mycket.

Fråga mig om du vill veta mer.

Tack för infon, du tycker inte att de sticker ut lite mycket ur öronen alltså???

Super.fi 5 EB

Visst sticker dom ut en bit men jag tänker inte alls på det.

Ha det bra.

Jag har också ett par Ultimate Ears super.fi 5 EB.
Konstruktionen är grymt bra, rejält byggt.
De sitter bra i öronen och stänger ute det mesta.
Sladden är lite kort men MYCKET tålig, går dessutom att byta.

Däremot gillar jag inte ljudet. Alldeles för mycket bas.
Jag har också ett par Etymotics ER6i vilka låter mycket bättre enligt min mening.
Etymotic Research, Inc. - ER•6 Isolator Earphones
ER6i är renare/klarare och mer trovärdiga.

Superfi 5 EB är gjorda för bas, inget annat. Så om man har en bred smak så kommer man bli besviken. Viss musik låter förfärligt.

Vet att alla har egna åsikter när det gäller lurar. Men det här är min.

1
Bevaka tråden