Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Massvis med hörlurar

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Nordmaling
  • 2008-05-23 09:03

Tjenixen,

Ser en massa trådar om hörlurar och vart det finns osv osv osv...igår var jag på inLife på sergelstorg och skulle tjacka nya lurar och snacka om utbud...

Så för er som letar nya lurar, its the place to go to.

passade på att ta en bild.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-28 14:13

passar samtliga iPhone's minimala hörlursingång?

  • Medlem
  • Nordmaling
  • 2008-05-28 14:31

Jag kollade faktiskt inte så noga utan hade bestämt mig för ett par ultimate ears v4 innan jag gick dit. Men från vad jag läst och sett så ska dom flesta göra det numera.

Kan jag inte tänka mig - jag ser på bilden ett skapligt gäng som inte passar iPhone.

"its the place to go to" ?
Jag skulle säga så här: alla place som har hörlurar med smala kontakter är the place to go to...

  • Medlem
  • Södertälje
  • 2008-06-12 16:58

jadu beror ju på vad man söker.. själv så sitter jag o myser med grado rs2 när tillfället ges att ha riktiga hörlurar på. Fast sitter man och åker pendeltåg eller så tycker jag personligen att hörlursvalet har mindre betydelse då det är så mycket runt ekring som sabbar musikupplevelsen.

Jo de har ett bra utbud. Jag köpte mina V-Moda Vibe Duo där. Macoteket hade slut på dem men inLife hade. Bra bemötande fick man på köpet. Värt att gå dit iaf.

1
Bevaka tråden