Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

AT&T rullar ut HSDPA inom kort

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Macrumors har hela nyheten, AT&T ska bygga ut sitt HSDPA nät. Det kommer lite väl lägligt, eller?

AT&T to Complete 3G Rollout by June - Mac Rumors

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2008-05-21 22:24

Sådana häringa astronomiska investeringar är planerade sedan låååång tid. Det har givetvis ingenting att göra med en telefonmodell. Det är absurt.

Ursprungligen av mjg:

Sådana häringa astronomiska investeringar är planerade sedan låååång tid. Det har givetvis ingenting att göra med en telefonmodell. Det är absurt.

Nej, men att dom lanserar det just nu

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-21 23:42

Underskatta inte Apple, dom kan mycket väl vara den avgörande kraften bakom denna lansering av 3G i och med att det sker precis nu i Juni kan vara den enkla anledningen att Steve vill det.

Jag vet att det kan låta lite "pajjigt" men så är Apple också det fortune 500 bolag som sedan år 2000 har gått bäst i alla kategorier. Dom har gett störst avkastning till sina aktieägare, Aktien har gått upp med 2000% och detta utan att dela ut en spänn av sina vinster till Aktieägarna. Jag kan tänka mig att en och annan i ATT styrelse är intresserad av Apple som varumärke och samarbetspartner.

1
Bevaka tråden