Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iCal, publicera men var?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kan man inte publicera sin iCal kalender typ här på sitt utrymme hos 99mac och se allt i webbläsaren - MÅSTE man ha ett .Mac-konto för det. Jag vill inte få ned en ".ics" fil eller läsa allt i iCal.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-21 07:56

icalx.com, gratis med

Mnja... det kostar väl sina blygsamma:

"Beginning on May 1, 2003, this will be a premium service costing only $1 per month. We will be accepting payment via PayPal subscriptions. Feel free to test it and start using it now. If you have active passwords beyond May 1st, you will be contacted via email with more information. This is a service unique to iCal Exchange, and by providing this value to you at a fair price, we can ensure the future operation of the site."

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-21 16:24
Ursprungligen av Olle@mac:

Mnja... det kostar väl sina blygsamma:

"Beginning on May 1, 2003, this will be a premium service costing only $1 per month. We will be accepting payment via PayPal subscriptions. Feel free to test it and start using it now. If you have active passwords beyond May 1st, you will be contacted via email with more information. This is a service unique to iCal Exchange, and by providing this value to you at a fair price, we can ensure the future operation of the site."

har jag missat, det kan väl iofs tänkas vara överkomligt med 6 kr/månad

Ursprungligen av Tangen:

har jag missat, det kan väl iofs tänkas vara överkomligt med 6 kr/månad

Funderar istället på en plugin till Rapidweaver som ser hyffsat bra ut... fast OK snyggare hade man kunnat önska sig - 15 dollar som engångskostnad känns lite bättre... Se URL:

Till Rapidweaver
RapidCal Home Page

Nänä, det kostar inget på iCalX.

Konstigt, jag provade att publicera en iCal-kalender på iCalX men kunde aldrig öppna den som webbsida, gör säkert något fel så jag får prova igen då... har ju mitt lösenord och user-id så det borde ha fungerat.

Var jag som fattat fel, nu funkar det.. får fundera över den reklam som finns i banern..

1
Bevaka tråden