Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Steve Ballmer äggad i Ungern

Tråden skapades och har fått 24 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2008-05-20 09:57
  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2008-05-20 10:00

Jaha? Erm, känns ju lite smått fånigt. Han ville nog att det skulle bli ett betydligt bättre "statement" än vad det blev...

Worst. Protest. Ever.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2008-05-20 11:57

Dålig stil av killen, han skulle gjort det aningen snyggare så hade det åtminstone varit roligt. Men att kasta ägg på någon är ganska fånigt.

Han skulle slagit sönder en xbox eller liknande istället.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-20 13:13

Dåligt, känns som att han mod svek honom efter 5 sekunder.

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2008-05-20 13:17

Äggformad person kastar ägg på äggformad VD (med äggfrisyr).

Det finns så mycket bättre sätt att protestera mot saker och ting än att kasta ägg.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-20 17:14

Förstår inte hur folk tänker, på vilket sätt skulle det där skapa diskussioner eller ens få folk att vakna?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-20 17:33

Han vill inte prata, han vill skryta inför sina nerd-kompisar. Sjukt löjligt sätt att fungera.

Hehe. Jag fick mig ett gott skratt av detta när jag såg det igår. Inte den bästa IQ'n dock. Tycker även det är kul när Bill Gates fick en paj i nyllet.

YouTube - Gates Paj'ad

  • Medlem
  • International user
  • 2008-05-20 17:54

Paj attacken är en klassiker men det här var inte roligt. Den typen såg ut som om han hade slagit vad med någon och ville inte förlora vadet. Förstod inte mycket från vad han sa och han såg inte ut speciellt övertygande.

//Rob

Ursprungligen av Robo-X:

Förstod inte mycket från vad han sa och han såg inte ut speciellt övertygande.

Hehe nej han kunde pratat tydligare Tror dock det var något om att Microsoft har kostat ungern 45 miljarder och att han ska betala tillbaka till folket Kanske man kan undra också varför han inte lät han svara och bara pwna honom direkt?

Steve ballmer ser rätt skräckslagen ut på videon förresten.

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2008-05-20 18:02

Två psykos träffas och kommunicerar på sitt gemensamma språk.

Jag tycker Ballmer tog det jävligt bra ändå, direkt när snubben hade lämnat så skämtade han bort det och fortsatte som inget hade hänt, det var snyggt gjort

Ursprungligen av Ford Prefect:

Jag tycker Ballmer tog det jävligt bra ändå, direkt när snubben hade lämnat så skämtade han bort det och fortsatte som inget hade hänt, det var snyggt gjort

Det var bara för att då kände han sig säker igen

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-05-20 18:52
Ursprungligen av Ipod_Lover:

Det var bara för att då kände han sig säker igen

Folk som är så kända som honom förstår nog vilka puckon det egentligen finns, och hur långt dessa kan gå.

Om det hade varit Jobs som gömt sig, hade du skrattat då också?

Ursprungligen av Adzam 1:

Om det hade varit Jobs som gömt sig, hade du skrattat då också?

Yep förmodligen tyvärr ^^

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-05-20 18:25

Killen var osäker då hans engelska var helt klart rätt knackig. Ballmer är en så viktig person att det ju måste vara rätt läskigt att göra något sådant mot honom.

Att han sedan skämtade bort det hela tyder snarare på hans starka känsla av överlägsenhet tycker jag, vilket ju knappast är något att vara stolt över.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-05-20 18:51
Ursprungligen av boris91:

Killen var osäker då hans engelska var helt klart rätt knackig. Ballmer är en så viktig person att det ju måste vara rätt läskigt att göra något sådant mot honom.

Att han sedan skämtade bort det hela tyder snarare på hans starka känsla av överlägsenhet tycker jag, vilket ju knappast är något att vara stolt över.

Hmm, folk borde sluta att snacka skit. Visst, han har sagt en del märkliga saker genom åren, och han är kanske inte lika bra "talare" som Jobs, men att han är en bra ledare och en bra talare (som direkt fångar upp tråden) ska han ha creed för!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-20 18:41

Vem är inte överlägsen en sådan person som inte kan tala för sig utan måste kasta ägg/sten på andra???

Nej, patetiskt är vad det är.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-05-21 12:05

Ursh, äggattacken var inte rolig och inte så smart. Tårt-Bill var mycket roligare!

Ursprungligen av Stoffen:

Själv tycker jag den snarare bara är tragisk. Samma som när Bill skulle visa upp Windows Media Center och ingenting hände.

Ursprungligen av Ipod_Lover:

Själv tycker jag den snarare bara är tragisk. Samma som när Bill skulle visa upp Windows Media Center och ingenting hände.

Herregud, tragisk och tragisk. Folk köper Windows även om misstag begås.

Tror fortfarande Bill Gates har några miljoner på banken

Jag har idag (äntligen) begripit hur jag ska bli av med min MSN-ikon i taskbaren på XP. Vi macmeckare är ju vana vid att det räcker att hålla nere kommandotangenten och dra bort symbolen i menyraden men så icke i Windows där det är skrattretande krångligt, klyddigt och besvärligt, givetvis medvetet gjort av Microsoft så att användare inte ska lyckas med att ta bort deras älskade MSN Messenger.

Det är så bökigt och så ondsint gjort av Microsoft att jag bara på grund av detta utan tvekan lova mula Ballmer med ägg om jag nån gång skulle komma i närheten av honom.

1
Bevaka tråden