Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Är du medlem på MinHembio?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2008-05-19 09:43

Tänkte kolla hur många här som också är medlemmar på minhembio.com? Tittar man på tråden om skrivbordet så ligger det nära varandra med intresset för inredning och stil förutom just känslan för riktig hårdvara.
Mitt galleri kan ni hitta här.

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2008-05-19 09:56

Jorå, är med.
Har varit väldigt dålig med att uppdatera. Känns som om man köper nya prylar och ändrar om hela tiden. Man är aldrig nöjd och lägger därför aldrig upp bilder heller

Mitt galler i finns iaf här.

Ursprungligen av marcus.j:

Jorå, är med.
Har varit väldigt dålig med att uppdatera. Känns som om man köper nya prylar och ändrar om hela tiden. Man är aldrig nöjd och lägger därför aldrig upp bilder heller

Mitt galler i finns iaf här.

Du tycker om kabel?

Mycket trevligt att se dem som tar jordningsproblematiken på allvar. Schysst kablage marcus.j! *Dreggel*

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2008-05-19 14:51

Snygg svarv du har. Har själv kvar alla mina vinyler från ungdomen så snart när mitt "manroom" är klart så kommer dom fram igen.

Upptäckte för ett tag sedan att jag faktiskt var medlem där. Har dock inget galleri.

Ursprungligen av MatsOlov:

Tänkte kolla hur många här som också är medlemmar på minhembio.com? Tittar man på tråden om skrivbordet så ligger det nära varandra med intresset för inredning och stil förutom just känslan för riktig hårdvara.
Mitt galleri kan ni hitta här.

Hehe.. Din -TV har till och med fått en egen liten duk att stå på!

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2008-05-19 20:31
Ursprungligen av Snabeldrake:

Hehe.. Din -TV har till och med fått en egen liten duk att stå på!

Den blev så varm att träet i bänken ändrade färg. Det gillade inte frugan så det blev en duk som skydd.

1
Bevaka tråden