Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan inte läsa alla diggade diskussioner

Tråden skapades och har fått 24 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-05-13 08:45

Nu verkar det som jag kan se en diggad diskussion ("Badsesongen är igång"), men jag kan inte gå in till tråden, så jag undrar om det är en "supporter"-tråd eller nått?

Japp, det är det.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-05-13 17:20

så man måste alltså betala 99.se tillslut......
fan vad trist...känns som att jag alltid varit supporter, kolla bara hur mycket jag hållit igång!!!!

men näe..... vad ska ajg klaga? jag har ju inte "betalat supporter konto"

Nästan till gränsen att jag tar åt mig personligen?

När ska ni låsa in mina trådar för att tvinga mig till att betala? imorgon? en spansk "imorgon" i sånt fall tack,....

Ursprungligen av reSet:

så man måste alltså betala 99.se tillslut......
fan vad trist...känns som att jag alltid varit supporter, kolla bara hur mycket jag hållit igång!!!!

men näe..... vad ska ajg klaga? jag har ju inte "betalat supporter konto"

Nästan till gränsen att jag tar åt mig personligen?

När ska ni låsa in mina trådar för att tvinga mig till att betala? imorgon? en spansk "imorgon" i sånt fall tack,....

Jaha. Jag betalar för att stödja den här verksamheten. Det kostar ju inte mer än, vad är det? 10:-/månaden. Fan, man tappar ju bort större belopp i månaden.
Men varför så bitter? Tror ni att servrar och allsköns teknik är gratis?

Du får väl snåla in på något annat - eller fortsätta vara icke betalande medlem.
Enda skillnaden är att du inte kommer åt vissa bitar på forumet.

Vad pratar du om? Supporter-forumet är en del av 99 där man kan föra lite mera "offtopic" diskussioner. Det är ingen som kommer låsa dina trådar. Men vill man diskutera annat än det som har med våra huvudämnen att göra så får man betala supporteravgift.

  • Medlem
  • 2008-05-13 17:39

Eller så håller man till i musikloungen, till för alla på /musik.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-05-13 18:55

hahaha!

oj vad illa ni tog det!

borde kanske lagt in lite mer ::)

stödja verksamheten gör jag med att fylla den med innehåll!
en databas är inget utan data.....

puss och kram
/ontopic reSet ina di musiklounge

ps. 10 kronor i månaden? 120 kr om året?
för offtopic och status?
har ni ingen bäTtre business plan
någon mer som vill bli upprörd? pm:a mig vetja!

re- re- re- re- re- retas!

Jasså, var humöret inte lägre än så, då är det väl ingen fara.

Pöss på se

  • Medlem
  • International user
  • 2008-05-13 19:08

allt är frid och kärlek!
kanon!

vi läses!
/Set H.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-05-13 22:01

Tycker inte någon att det börjar bli lite tjatigt med de här diskussionerna varje gång offtopic rubriker dyker upp i diggade diskussioner?
Kanske dags att ta bort offtopic för de som inte kan se dem? Eller är det lite halvirriterande marknadsföring?

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-05-13 22:14

jak tyker det är diskräminering faktikst!

kanche jag får sjunga en liten song?

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2008-05-13 22:28

Kan man inte ta det som "kränkning"? Numera kan man ju känna sig "kränkt" över lite vad som helst och få någon form av kompensation.
Det bästa är ju att det inte går att motbevisa en kränkning per definition. Är inte det underbart?
Först kränkt vinner

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2008-05-13 22:29

Jo, PF, snälla, sjung en sång för att göra alla oss kränkta glada igen!

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-05-13 22:33

Jodå, finns en del sånger, eller alster...

trig.com - bitley™'s media catalog

Hagagatan 10 är en liten sång man kan följa med i kanske. Eller någon annan av de svenska skisserna. Men jag är ingen sångare. God damn. Men ibland är det kul. Och då bara gör jag! : )

Annars så citerade jag mest Robert Gustafsson i en gammal sketch... : )

  • Medlem
  • Skövde
  • 2008-05-14 08:29

alltså, jag bara undrade om det var en bug eller inte

Men jag tänker betala supporter så fort SMS-betalning kommer igång igen då jag har fått ut rätt mycket av detta forum, och vill ge tillbaka.

Ursprungligen av High|ander:

alltså, jag bara undrade om det var en bug eller inte

Men jag tänker betala supporter så fort SMS-betalning kommer igång igen då jag har fått ut rätt mycket av detta forum, och vill ge tillbaka.

Jag skulle betala via paypal, detta eftersom mer av pengarna jag betalar för supporterkontot kommer till driften av forumet. Via sms så tar sms-leverantören en stor del av de 30 kronorna i provision.

Har man paypal betalar man direkt via kreditkortet och är lika smidigt som att betala via sms tycker jag, och du behöver inte sätta in en massa pengar på dit paypal konto innan heller.

Jag förstår inte varför nån från 99musik skulle villja bli supporter.

99musik har gått från att va ett forum till ett underforum och alla saker som tagits bort som sagts ska läggas till igen kommer aldrig tillbaka.

Jag har en bättre ide låt oss kunna få betala för att enbart kunna se 99musik.

Sist men inte minst, varför ha en titeln "supporter"?
Men det är klart har man kostym och en macbook pro så hade det ju sett pinsamt ut om man inte hade något extra som inte alla har under sin avatar, doh!

FÖR ÖVRIGT ANSER JAG ATT KARTAGO BÖR FÖRSTÖRAS

  • Medlem
  • Borås
  • 2008-05-14 13:22
Ursprungligen av hammer:

Jag förstår inte varför nån från 99musik skulle villja bli supporter.

Jag betalar för att slippa reklamen, tycker det är toppen.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-14 17:36
Ursprungligen av hammer:

Jag förstår inte varför nån från 99musik skulle villja bli supporter.

Men det är tillräckligt bra för att du ska vara kvar och använda dig av ett forum som inte kostar dig ett öre.

Ursprungligen av acke:

Men det är tillräckligt bra för att du ska vara kvar och använda dig av ett forum som inte kostar dig ett öre.

Fast å andra sidan är det väl medlemmarna som tillhandahåller allt relevant innehåll på sajten? Ett forum är minst lika beroende av sina medlemmar som tvärtom. För min del är det den trevliga känslan som håller mig kvar på 99musik, och försvinner den är det ju inte stor poäng av vara kvar.

(Men det här är kanske en helt annan diskussion.)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-14 23:18
Ursprungligen av false messiah:

Fast å andra sidan är det väl medlemmarna som tillhandahåller allt relevant innehåll på sajten? Ett forum är minst lika beroende av sina medlemmar som tvärtom. För min del är det den trevliga känslan som håller mig kvar på 99musik, och försvinner den är det ju inte stor poäng av vara kvar.

(Men det här är kanske en helt annan diskussion.)

Absolut men det tar inte bort faktumet att det kostar tid och pengar att driva 99, hela 99.se
OT så vi kanske ska lämna det här.

Ursprungligen av acke:

Absolut men det tar inte bort faktumet att det kostar tid och pengar att driva 99, hela 99.se
OT så vi kanske ska lämna det här.

Nu är du ju bara löjlig, alla sidor med mycket besökare kostar pengar att driva och större delen av dom betalas av reklamintäckter som användarna "betalar" genom att klicka på länkar.

Gå och lägg dig acke!

Ursprungsfrågan är besvarad, och inläggen börjar bli mer och mer offtopic, så jag tycker vi stänger här.

Jag tycker att 99musik är en riktigt skön sida som jag faktiskt hade kunnat lägga några kronor på, tyvärr så ser jag inte att det har haft någon positiv effekt för 99musik i sammanslagningen, inte för min användning av forumet iallafall.

Och när utvecklingen går åt fel håll hela tiden så känns det ju löjligt att betala pengar för det.

Men det är bara min åsikt. Är det okej för dig Acke eller bör jag skämmas och aldrig komma tillbaka, för du betalar väl för alla sidor som du surfar på?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-14 22:08
Ursprungligen av hammer:

Men det är bara min åsikt. Är det okej för dig Acke eller bör jag skämmas och aldrig komma tillbaka, för du betalar väl för alla sidor som du surfar på?

Det är ok.
Jag gnäller inte på sidor som jag inte betalar för.

1
Bevaka tråden