Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple presenterar utvecklarverktyg på WWDC 2008

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I ett pressmeddelande berättar Apple idag att ett gäng chefer på Apple, ledda av Steve Jobs, kommer att presentera helt nya utvecklingsverktyg för Mac OS X och iPhone.

iPhone SDK och App Store är givetvis två av de större nyheterna men Apple har också över 150 sessioner och labbar för alla som vill delta.

Kolla mer här: Apple Developer Connection - Worldwide Developers Conference 2008.

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2008-05-13 15:49

Näe, nu tycker jag att du har övertolkat press-releasen...

Det står:

Citat:

This year’s WWDC will showcase two revolutionary development platforms, the ground-breaking innovations of OS X Leopard® and OS X iPhone™, the world’s most advanced mobile operating system.

Det får i alla fall inte jag till att det ska presenteras helt nya utvecklingsverktyg...

Apple Executives to Showcase Mac OS X Leopard and OS X iPhone Development Platforms at WWDC 2008 Keynote

Det ena utesluter inte det andra.

Skämt och sido, jag tolkade rubriken som att det var två nya utvecklingsplattformer som skulle visas. Antingen det eller så har de inget nytt att visa förutom SDK:t, iPhone 2.0 och App Store och det är ju alla nyheter som vi kände till sedan tidigare.

1
Bevaka tråden