Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

WWDC-bevakning i Umeå 9 juni 2008

Tråden skapades och har fått 73 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2008-05-13 14:02

Yo, människor.

Ska vi kolla in någon eventuell videoström i juni?

Har Humlab renoverats färdigt, eller vad tror vi om Salong Abelli?

(Illa dold otålighet):p

Jag var på väg att skapa en tråd redan förra veckan, men jag hejdade mig.

Det finns ju en liten grillplats på museiområdet, så man skulle ju kunna grilla här för att sedan sitta och vräka sig i Abelli.

Blir det Keynote på måndagen eller på tidsdagen som vanligt? Visst börjar WWDC på en måndag?

Och för att svara på frågan i rubriken – det är klart vi ska!

  • Medlem
  • 2008-05-13 14:12

Men hej, snabba ryck! Ja, det verkar börja på måndagen den nionde. Fortune meddelar att Stevesy ska prata då.

Jag tror att humlab ska vara renoverat klart, men är osäker.

Men det är klart vi ska ha wwdc-bevakning i år.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-05-13 14:26

Klockrent om det inte är så långt från grillen till salongen. Då blir det mer tid till ätandet, dvs vi behöver itne börja så tidigt med maten 19.30 cirkus?

  • Medlem
  • 2008-05-13 14:45

Kanske ankorna har hunnit bänka sig i Gammliadammen så dags också.

  • Medlem
  • 2008-05-13 14:50

This just in... Ett team lett av St. Steve inleder konferensen klockan 10 lokal tid med presentationer av de revolverande och fantotastiska utvecklingsmöjligheterna i OS X.

Grill + Abelli funkar nog prima, kan tilläggas att det numera också finns WLAN vid grillplatsen

Jag är på.

Tjohoo - klart man är med!

Jag är tyvärr i Stockholm då, på väg hem från Sweden Rock, så ni får klara er utan mig. Känns lite udda faktiskt, tror jag varit med på varenda träff sedan tidernas begynnelse...

  • Medlem
  • 2008-05-14 06:54

Låter bra, nu ska vi bara ta oss igenom de närmaste veckornas besinningslösa spekulerande, sedan får vi mysa. Synd, Adrian!

  • Medlem
  • International user
  • 2008-05-21 02:39

Jag ska upp 05.00 dagen efter, så man lär väl inte hinna se någon video

Meh, måste tyvärr avboka.

Så;

lufra
staed
Mikael E
Narogh
Johan S
Marcus K
Spiken ?

Stämmer det?

Några fler borde vi väl kunna bli?

  • Medlem
  • 2008-05-21 16:20

Mmmm... RDF. Slår det här till och med förväntan inför fjolåret? Jag kan knappt läsa.

RDF?

Angående ankorna så får vi väl se, det pågår anläggningsarbete i hela dammen för närvarande, så det finns inte ens nåt vatten. Men dom borde kanske va klara tills WWDC, vet inte hur tidsplanen ser ut..

  • Medlem
  • International user
  • 2008-05-22 00:39

Har det gått ett år sedan sist? Sjukt.. Nåja jag kan iaf inte komma då jag går i tilfällig (1-2 år) exil på Irland med början nu på Söndag. Ha det så kul iaf

  • Medlem
  • 2008-05-22 17:03

Bra pepp på sistone, till exempel med greenones glimt av en eventuell iPhone 2. Jag är ivrig. Rhesus: Ja, det känns konstigt, men på ett bra sätt. Grattis/vad synd till din exil. Det är inte hos en viss frukthandlare i Cork du ska jobba?

  • Medlem
  • International user
  • 2008-05-28 14:03
Ursprungligen av lufra:

Rhesus: Grattis/vad synd till din exil. Det är inte hos en viss frukthandlare i Cork du ska jobba?

Tack

Tyvärr är det inte hos frukthandlaren utan mer hos ett företag som sysslar med nötboskap med långa horn. Det skulle ju inte vara helt fel att få ett jobb hos frukthandlarenm dock

He he, hittade en riktigt gammal synd

  • Medlem
  • 2008-05-23 13:34

"99mac-tjejerna" - det är alltså de man blygt sneglat på vid ett helt annat bord under en macpub?

Ursprungligen av lufra:

"99mac-tjejerna" - det är alltså de man blygt sneglat på vid ett helt annat bord under en macpub?

Heh, ja det verkar inte bättre. Vi var väl unga och dumma på den tiden

Förslag på aktivitet för er den 9 juni: Sjung allsång till I Think We're a Clone Now

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-05-25 23:27

Ingen som vet om det blir något i Stockholm i år? Blev väldigt sugen helt plötsligt.

Ursprungligen av boris91:

Ingen som vet om det blir något i Stockholm i år? Blev väldigt sugen helt plötsligt.

Det är bara att starta en ny tråd och se hur många ni är som är intresserade. Om ingen tar första steget blir det inget.

Jäkligt dött här alltså... Är det spikat?

Runt sju vid dammen på Gammlia för grillning i antingen cementring för den som vill grilla korv med grillpinne eller på oljefatsgrill för gourmanden.

Efter grillning och eventuell öl – Bio Abelli.

Capish?!

Sju vid dammen ska det bli.

Gött. Tänkte att det var bäst att fråga när det varit dött i tråden i nästan två veckor

Bevaka tråden