Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

En mystisk "iPhone Black" har dykt upp hos AT&T!

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Se här: AppleInsider | AT&T now showing "iPhone Black" model in device listing

och här: AT&T Webpage Leaks Black iPhone? [Update: iPhone Announcement Soon?] - Mac Rumors

Macrumors rapporterar även om att affärspersonal hos Apple Stores blivit informerade om att något är på gång. Spännande!

  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2008-05-12 19:35

Det är ju Tisdag imorgon..Tänk vad roligt om något skulle hända Jag är så grymt sugen på en iPhone med rätt spec.

  • Medlem
  • 2008-05-12 19:35

Hmm, kanske kommer luren i olika färger som jag har sagt i ett annat inlägg också, aja, jag vet inte...

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2008-05-12 20:17

Med tanke på att jag blev av med min iPhone i helgen vore det här riktigt bra timing för min del. Eller, ja, när väl nästa lön kommer.

Ska lätt köpa en helsvart när den kommer:p

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-05-12 22:12

Då får man anta att "defaultmodellen" kommer i vitt. Vill också ha den svarta ändå.

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2008-05-12 22:13

Jag måste dock säga att jag gillar silver-baken på nuvarande iPhones. Det gör att den passar så bra ihop med iMac-designen, och jag äger inte ens en iMac. Dock så hatade jag den lilla svarta nederdelen.

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2008-05-12 22:44

Jisses. Svart! Då blir det ju fulländat! Hela kosmos faller in i en harmonisk tersharmoni. Då måste jag alltså köpa 2an - istället för beggad 1an.

Detta låter bra
Bara att börja skeppa till Sverige nu då, Apple?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-13 09:27

Oj vad jag längtar, blir det att den släpps snart blir inte frugan glad på mig. Har så mycket annat vi egentligen skall köpa... men men, skit i det... MÅSTE ha en.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2008-05-13 12:37
Ursprungligen av Trineo:

Oj vad jag längtar, blir det att den släpps snart blir inte frugan glad på mig. Har så mycket annat vi egentligen skall köpa... men men, skit i det... MÅSTE ha en.

Same same but different
Oj vad jag längtar, blir det att den släpps snart blir inte karln min glad på mig. Har så mycket annat vi egentligen skall köpa... men men, skit i det... MÅSTE ha en.

Hoppas det är en bra skärm (minst VGA & transreflective).

Swisscom har av misstag avslöjat att det kommer en 3GB iPhone i juni som kan fås i vitt, svart eller som nuvarande, medan 16GB-modellen bara kommer finnas i nuvarande färg.

iPhone 2G avail in silver, black, white, 32GB max storage: Swisscom | 9 to 5 Mac

Edit: För alla trögtänkda/lustigkurrars skull rättar jag nu till mina grova misstag.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-13 12:25

Nja... 32GB var det väl ändå.

Och den lär inte bli lika "billig" som den förra, för jag tror inte man kommer att kunna köpa en låst iPhone över disk utan att teckna abonnemang. Kanske börjar de sälja olåsta iPhones för låt säga 1000$? Så hade jag gjort om jag vore dem.

  • Avstängd
  • Stockholm
  • 2008-05-13 14:08
Ursprungligen av whoami:

Kanske börjar de sälja olåsta iPhones för låt säga 1000$? Så hade jag gjort om jag vore dem.

Tyvärr så kommer dessa 1000$ (6500 kr) att - av någon mystisk anledning - att förvandlas till 9 500 kr.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-13 13:21

klippt och klistrat från IDG.se

"För det första kommer det finnas en modell på 16 gigabyte som kostar 659 schweiziska francs (motsvarande 3 800 svenska kronor) och en modell på 32 gigabyte som kostar 799 schweiziska francs (motsvarande 4 600 svenska kronor)."

1
Bevaka tråden