Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

MacBook som låter mycket efter service

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har bara haft problem med min MacBook som jag köpt. Den första datorn byttes ut helt och hållet. Den andra datorn jag fick lät precis likadant, men jag tänkte: "de kanske ska låta såhär", så jag hann inte skicka in den inom DOA-tiden. Jag gick till LAN-master, som hade datorn i 13 dagar, som inte hittade några fel på den. Jag gick till InLife som sa att fläkten var defekt, och bytte ut den.

Men den låter fortfarande. Fläkten går igång väldigt lätt och den blir varm fort. Vad tror ni? Ska jag gå tillbaka till InLife och fråga om MacBook ska vara såhär, eller är det fel på min dator? När datorn hade varit inne hos LAN-master sa killen på Apple Support att det var jag som var för känslig (jag har fått kompensation från Apple för att han sa så till mig). Men det är kanske jag som är känslig, trots allt?

Hur som helst, så har jag precis börjat skriva på min B-uppsats, och kan verkligen inte lämna in min dator - igen. Kan man vänta tills i juni med att lämna in den? Eller måste man lämna in den igen efter en viss tid efter att problemet upptäckts?

Vad ska jag göra?

1
Bevaka tråden