Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone slutsåld hos Apple Store

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Intressant kan vara att iPhone nu är slutsåld både hos engelska och amerikanska Apple Store. Ars Technica rapporterar att telefoner dock fortfarande finns att köpa i butiker i Cupertino med omnejd. Att en ny modell är på väg ut på marknaden råder det väl ingen tvekan om numera?

Läs vidare här: iPhone "currently unavailable" at Apple Store

(via Daring Fireball)

Nej, så länge man ska tro på denna skärmdump så:
3g:picture [Chronic Dev]

Det är bara att böna och be om att det har kommit en ny om 1 vecka då jag far till staterna, tyvärr är det la så att den inte kommer förens 10:e juni.

  • Medlem
  • 2008-05-11 11:11

Hur vet ni att luren kommer den 10e juni, bara för att apple har en keynote då. Keynoten handlar ju om mjukvara, tror inte de lanserar den nya just då.

Ursprungligen av can:

Hur vet ni att luren kommer den 10e juni, bara för att apple har en keynote då. Keynoten handlar ju om mjukvara, tror inte de lanserar den nya just då.

Så Apple har aldrig lanserat hårdvara på WWDC menar du?

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-05-11 15:22

Mjukvaran blir ju då iPhone Firmware 2.0 i och för sig. Kanske man bestämmer sig för att lansera App Store då också, tidigare än utlovat, och överraska Wall Street med.

Då lär ju aktierna skjuta i höjden så länge som inte alla plötsligt säljer, som förra gången.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-11 19:04

Jag tror det är rimligt att den kommer på WWDC. Både FW 2.0 och iPhone med 3G. Om den sedan bara kommer med lite snyggare design, 32GB och till Sverige officiellt så köper jag, oavsett operatör.

den nya måste komma innan wwdc. kan inte tänka mig att de låter "hyllorna vara tomma" i 1 månad?

Kanske de vill bumpa nyhetsvärdet?
Skulle den verkligen ta slut överallt så lär ju ny-lanseringen vara förstasida typ överallt?

Men det låter dyrt att inte ha iPhone's till försäljning i flera veckor "bara" för den sakens skull.

Vi har redan en tråd om detta:
http://www.99.se/nyhetstips-ipod-iphone/242898-iphone-8-16gb-sluts-lda-p-us-uk-online-storen.html

Jag tänkte slå ihop trådarna, men det kanske ställer till det med nyhetsstuket på denna tråd? Principen är att antingen låsa den nyare tråden eller slå ihop dom, så något av det borde det bli.

När jag tänker efter så är det dessutom fel forum. Detta är MacNyheter och vi har ett separat nyhetsforum för iPhone: iPod & iPhone nyheter (ja, särstavat, skyll på Martin ) där nyheten hör hemma.

  • Medlem
  • Nacka
  • 2008-05-12 05:22

Var inne på Apple Store i San José för ngra timmar sedan... slut där med men geniet föreslog att jag skulle titta in i veckan... svänger nog förbi Infinite Loop istället!

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2008-05-12 15:46

Jag tror inte det här var inplanerat. Apple gillar att maximisera sina inkomster varför man aldrig annonserar ut när en ny modell kommer ut, och att inte ha iPhone till försäljning någonstans är ju inte ett bra sätt att tjäna pengar.

Ser ut som en miss i produktionsplaneringen helt enkelt.

1
Bevaka tråden