Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

America Movil släpper iPhone i 16 länder

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Länderna som det handlar om är:

Argentina, Brasilien, Chile, Colombia, Dominikanska Republiken, Ecuador, El Salvador, Guatemala, Honduras, Jamaica, Mexiko, Nicaragua, Paraguay, Peru, Puerto Rico och Uruguay.

http://macworld.idg.se/2.1038/1.160184

Jag ska till USA, Jamaica och Mexico i oktober. Massor av tillfällen att köpa iPhone alltså...

  • Medlem
  • 2008-05-10 08:14

Fattar inte hur länder som Honduras får iPhone före Sverige.. kan någon förklara?

Operatörerna där har inte samma krav där som här i Sverige. De är väl bara glada åt att få en telefon som säljer, antar jag.

  • Medlem
  • International user
  • 2008-05-10 11:02
Ursprungligen av ztaafen:

Operatörerna där har inte samma krav där som här i Sverige. De är väl bara glada åt att få en telefon som säljer, antar jag.

Så du menar Sverige är för fint för iPhone?

Jag antar att iPhone kommer också till Sverige eftersom det verkar som att Apple gör inga exklusiva avtal med operatörerna mer. Vodafone och andra som meddelade redan att dom får iPhone försöker nog få lite gratis PR och låta lite att dom har exklusiva avtal.

Apple behåller nog avtalen i nuvarande länder USA, Frankrike, Tyskland, Österrrike och England men jag hoppas att nya telefonen blir också där fri.

//Rob

1
Bevaka tråden