Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Installerat XP på mac, vad göra utan Leo skivan

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har precis installerat XP på min mac hos en vän. Kom precis på att man skulle ha Leo skivan för att installera drivrutiner etc. Så jag undrar om det går att fixa på annat vis tex ladda ner från någon hemsida eller nått.

Ha det bra!!

Jag hade samma problem i december förra året. Jag hade med mig datorn till föräldrarna över julen och installerade XP pga för mycket fritid. Jag tänkte leta efter någon gammal beta av bootcamp men jag hittade ingen på nätet som funkade. Så jag fick snällt vänta tills jag åkte hem igen och kunde ploppa i Leopardskivan som följde med datorn.

hmm jobbigt. Bootcamp har jag ju. Jag har delat upp hårddisken i två. En vista (orkade ej XP) och en leo. Men vart finner jag drivrutinerna utan CD skivan? Ska jag leta upp dom separat och ladda ned från respektive hemsida?

Var har din vän gjort av sin leopardskiva då?

Vännen kanske inte ens kör Mac?

Nej han har inte Mac. Jag är hos honom men glömde skivan. Går det inte att ladda ner leopard (fultank) och installera där ifrån? Går det kanske att ladda ner drivisar och bränna ut från apples hemsida?

Om du läser medlemsreglerna för 99.se så ser du att diskussioner om piratkopiering, illegal nedladdning etc. inte är tillåtna. Vi stänger tråden här och så får du vänta tills du kommit hem och kan använda din egen legala kopia.

  • Medlem
  • 2008-05-01 17:51
Ursprungligen av salvator:

Går det kanske att ladda ner drivisar och bränna ut från apples hemsida?

Ursprungligen av Richard Rönnbäck:

Om du läser medlemsreglerna för 99.se så ser du att diskussioner om piratkopiering, illegal nedladdning etc. inte är tillåtna. Vi stänger tråden här och så får du vänta tills du kommit hem och kan använda din egen legala kopia.

... eftersom det inte går att göra det Salvator efterfrågar. Antar jag...?

1
Bevaka tråden