Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Till synes ej inloggad

Tråden skapades och har fått 21 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Efter senaste nertiden (minns inte vad som gjordes) kommer jag alltid till inloggningsrutan när jag går in på 99.se. Men jag är i själva verket redan inloggad visar det sej om jag klickar runt lite. Det som gör det till ett irritationsmoment är att Dagens diskussioner inte är tillgängliga innan jag klickat runt lite grann... Har tagit bort 99-relaterade cookies, samma beteende på 4 olika datorer, IE7 på samtliga.

  • Medlem
  • 2008-02-03 19:29

Samma sak för mig. Kör Firefox 2 på XP. Tror det började i samband med att någon ny server installerades för någon vecka sedan.

  • Medlem
  • 2008-02-03 19:34

Testa att kasta cookies från 99.se.

edit:
Från en workaround längre ner i tråden:
Logga in på www.99.se istf 99.se så kan det fungera.

Testa att läs hela inlägget

  • Medlem
  • 2008-02-03 19:40

Ojdå... Det är ett standardsvar på den frågan annars...

  • Medlem
  • Gävle
  • 2008-02-03 19:40

Har varit med om exakt samma sak på jobbdatorn, kör firefox på den så det är inget specifikt för nån browser verkar det som. Testat rensa kakor på den också, men händer ändå till och från.

  • Medlem
  • 2008-02-03 19:43

Rensade cookies nu och det verkar faktiskt funka...

Har samma problem, men kommer allt som oftast inte in alls.
Kan logga in 14 gånger i rad och ändå inte bli inloggad. Ibland fixar det till sig när jag klickat runt ett tag, men långt ifrån alltid.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2008-02-04 13:25

Hand upp - samma problem!

  • Medlem
  • Västerås
  • 2008-02-04 13:39

samma prob här..

Även jag upplever detta irritationsmoment.

Har dock märkt att när jag skriver www.99.se så visar den mig som inloggad direkt.
Det är med andra ord bara när jag utelämnar www som det här sker.

Ah, lurigt, www funkade för mej också...

Aha, jag är ju också lat och kör 99.se istället för www.99.se, samma sak för mig, tillsynes oinloggad fast jag är det. Men med www.99.se så är jag inloggad.

Är det någon som har fixat det hela nu? För nu när jag skriver in 99.se så blir det automatiskt www.99.se och jag är inloggas även "visuellt" på direkten.

när jag loggar in på 99.se så funkar det inte men så fort jag går in i vissa (under) forum så funkar det

  • Oregistrerad
  • 2008-02-22 23:25

irriterande problem. Fungerar icke för mig

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-04-27 20:24

Webmaster borde ändra i .htaccess och lägga till en 301-redirect från 99.se till www.99.se

Ursprungligen av durre:

Webmaster borde ändra i .htaccess och lägga till en 301-redirect från 99.se till www.99.se

Understödes.

Ursprungligen av durre:

Webmaster borde ändra i .htaccess och lägga till en 301-redirect från 99.se till www.99.se

Det är fixat nu!

Tack!

Tack!

Danke!

1
Bevaka tråden