Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Var är den här tråden? Apple återkallar batterier igen. April 2008

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag letar efter
"Apple återkallar batterier igen. April 2008"
som det länkas till på förstasidan. Var är den?

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-04-24 09:05

oxå nyfiken på den...

Trådskaparen har själv tagit bort den tråden. Det visade sig vara en gammal nyhet som gällde datorer från 2006.

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2008-04-24 09:15

Det handlade nog om det här http://www.hardmac.com/news/2008-04-22/#8158
och det kan ju ändå vara bra att veta för dom som har en gammal dator. Det står också att det gäller om man nyligen köpt extra batterier.

Detta är något som jag också stör mej på, inte att han tagit bort tråden, utan att den fortfarande visas på första sidan!

Samma sak gäller trådar som är i supporterforumet (eller annars bara osynliga för vanliga användare). Mycket störande att se dem varje gång man kommer till frontsidan men inte ha möjlighet att läsa tråden.

Kanske vore dags att ändra vad som visas så man undviker borttagna / gömda trådar?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-04-24 09:23

Ni har så rätt. Jag såg infon på hardmac, läste inte till 100% och blev lite lurad. Nån påpekade så jag tänkte att det var onödigt med en tråd som var felaktig och dessutom diggad. Oturligt nog så ligger den kvar på första sidan. Sorry för the clutter.

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-04-24 09:46

Tråden om återkallade batterier återkallad!
Kan ingen moderator bara byta namn på rubriken på förstasidan?

Den här diggningfunktionen fungerar inte speciellt bra, den tar inte hänsyn till om en tråd är raderad (även om man raderar en tråd så finns den kvar i systemet men den ska förstås inte visas någonstans).

Sen skulle vi också kunna ta bort "Nyheter" på förstasidan för dom är pinsamt gamla

1
Bevaka tråden