Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lista över skrivare som är kompatibla med AirPort Express?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
Ursprungligen av Apple:

Wireless printing over USB requires a compatible printer

Någon som kan hitta en lista över skrivare som är kompatibla med AirPort Express (vi har den gamla modellen) på Apples hemsida? Funderar specifikt över HP Color LaserJet 2605.

The iFelix unofficial Airport Extreme and Airport Express Printer Compatibility List är den mest utförliga listan jag känner till.

2605 är tyvärr inte med, vilket inte betyder att den är inkompatibel utan bara att ingen rapporterat in att den funkar.

Det finns ingen officiell lista. Dessvärre. Skitdåligt är det, men så är det. Jag sökte runt lite på internet och då hade nån fått som svar från Apple Support att de plockat ner den listan som fanns för att den blivit inaktuell och någon aktuell officiell lista finns som sagt inte.

Tack för bra svar. Vad är det som krävs för att en skrivare ska vara kompatibel egentligen?

Det beror på vad du menar med kompatibel. i princip samtliga skrivar går att få igång med CUPS-drivrutiner och sånt. Det har jag med min, den är inte officiellt kompatibel. Kolla här och här.

Jag kan iaf meddela nu att vår nya HP Color LaserJet 2605 funkar fint med gamla AirPort Express.

1
Bevaka tråden