Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avslutning av trådbevakning - lite önskemål

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Bevakning av en tråd uppstår ju så fort man gör ett inlägg i den aktuella tråden och eftersom man ju gärna försöker vara lite hjälpsam eller bara är allmänt nyfiken så tenderar det att bli många inlägg och därmed många bevakade trådar. Finns det någon möjlighet att avsluta bevakningen på någon av de trådar jag har i min bevakningslista, fn 12 sidor lång?

Om det inte finns så vore det enklaste om det gjordes med en kryssruta vid varje bevakad tråd i kombination med en knapp längst upp(och ned) på sidan med texten "Avsluta bevakning". Ifyllnad av kryssruta och klick på knappen tar bort tråden ur listan utan att mina inlägg försvinner ur tråden men det borde väl vara underförstått.

Någon får också gärna förklara för mig hur grupperingssystemet för bevakade trådar är tänkt att fungera. För närvarande har jag 278 diskussioner (fördelat på ovan nämnda 12 sidor) och de ligger i samma "mapp". Jag har aldrig lyckats luska ut hur jag skulle kunna sortera in dessa i olika grupper.

Nu är det 279 diskussioner...

Senast redigerat 2008-04-10 19:12

Ops, det fanns visst redan i dropdown-menyn längst ned men jag tycker ändå funktionen kan förtydligas lite och kanske kan också menyn eller knappen eller vad det blir även placeras längst upp så att man inte behöver leta så mycket efter den.

  • Medlem
  • 2008-04-20 11:05

Nu behöver du väl inte leta. Du har ju hittat den...

Ursprungligen av Baron:

Nu behöver du väl inte leta. Du har ju hittat den...

Jo jag hittade den men det krävdes en del letande och det tycker jag är dumt. Varför finns det inte bara en knapp överst och nederst för att ta bort bevakningen på en tråd man markerat istället för att jag ska behöva komma ihåg att funktionen är gömd i en meny längst ned på sidan?

1
Bevaka tråden