Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lägga in musik på w890i

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har kopplat in telefonen till datorn med kabeln som följer med. Jag öppnar "Phone Card" som lägger sig på skrivbordet. Letar upp mappen "music" väl där i finns bara "podcast" och "ringtones" men vart lägger jag musiken jag vill ha i Walkman spelarn? Jag vill ju bara lägga in "musik" och inget annat i en musik mapp. Har en w890i med Leopard.

Tack

Lägg bara musiken i "music" mappen och sedan när du uppnar walkman spelaren så finns de där. Detta medför också att du kan komma åt låtarna via filhanteraren/musik
Du kan skapa en mapp under "music" om du vill ha lite ordning med artister osv. Annars så använd dra och släpp funktionen bara

Lycka till
//Svante

Tack så mycket

jag får det inte att funka med w890i och 10.4.11

Jag får det inte att funka. Telefonen dyker inte upp som ni beskriver.
Jag har ännu inte lyckat få ihop varken musik, telefonbok eller kalender...

Tacksam för tips!
/Kristoffer

Här kan du hämta en plugin som gör att W890 fungerar med iSync.

Utilitaires

Ladda ned den som heter W890 och skapa en mapp i Bibliotek som heter PhonePlugins om det inte redan finns. Zippa upp filen som du laddat ned och lägg den i mappen, sedan fungerar det att synka kalender och adresser via bluetooth när du lagt till telefonen som bluetoothenhet.

För att dra över filer ansluter du med kabeln och väljer Masslagring på telefonen så ska det fungera

/Max

1
Bevaka tråden