Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sony Ericssons bluetooth-stereoheadset till iPhone?

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Borås
  • 2008-01-23 17:15

Tjenare
tänkte kolla om någon här har testat att koppla ihop sony ericssons blutooth sterio-headset till iPhone? funkar detta? Jag menar altså ett par sånnahär (eller liknande produkt):
http://www.sonyericsson.com/cws/products/accessories/seetheaccessory/hbh-ds980?cc=se&lc=sv

  • Medlem
  • Borås
  • 2008-01-23 20:12

Ingen som provat detta?

  • Medlem
  • 2008-01-23 20:18

Ge folk lite mer än tre timmar att svara innan du bumpar (vilket dessutom inte är tillåtet om vi ska vara petnoga).

  • Medlem
  • Umeå
  • 2008-01-24 23:01

iPhone har inte stöd för annat är ett vanligt headset, tyvärr.

Tänkte nyss starta en tråd där jag tänkte ställa samma fråga

  • Medlem
  • Kävlinge
  • 2008-01-25 14:12

Har tänkt på samma sak, men som jag förstår det stöder bluetoothen i iphone inte musiköverföring utan endast samtal och apples eget headset funkar tydligen bäst men vissa andra ska funka har dock rapporterts att en del har lite problem, tror det har med parningen att göra, har för mig att den måste stöda en vis typ av parning. Men som sagt musik går nog inte alls. Men med alla duktiga hackers så är det ju inte förvånande om det är någon som lyckas göra nån hack för detta....

det funkar!!!!

Jag köpte ett tillbehör från australien som får det hela att funka... det är en liten minimal sak som man sätter in i kontakten under iphonen och så funkar det att koppla ihop med ett BT headset och få stereo... jag använde ett motorola.

  • Medlem
  • Borås
  • 2008-03-22 14:32
Ursprungligen av kleinschmidt:

Jag köpte ett tillbehör från australien som får det hela att funka... det är en liten minimal sak som man sätter in i kontakten under iphonen och så funkar det att koppla ihop med ett BT headset och få stereo... jag använde ett motorola.

det låter intresant, kan du länka till den så man ser lite vad de kostar och vart man kan köpa det mm?

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2008-03-21 21:14

Sony Ericsson bluetooth headset till iPhone

Jag har läst lite överallt att Sony Ericsson's Bluetooth headset HBH-GV435a ska funka till iPhone, men jag kan inte få den att paira... Min har varit pairad med en sony ericsson p990i förut, men den telefonen har jag ju dock sålt för längesen...

Nån som lyckats med detta?

Jag har ett HBH-DS980, men får det inte att funka, fungerar i samtal i ca 2 min sedan dör kopplingen, någon som vet nån lösning eller varför ?

Denna lilla produkt som kleinschmidt pratar om, nån som vet något mer om den ?

  • Medlem
  • Nordmaling
  • 2008-04-21 10:29

http://www.dustinhome.se/pd_5010140977.aspx

Detta kör jag med, funkar klockrent till iPhone och även till iChat.

bluetooth fungerar inte

hej jag har en 1.1.4 men bluetooth fungerar inte - symbolen visas men inget händer - nån som har ett tips?
tack jens

  • Medlem
  • Gnosjö
  • 2008-07-14 20:23

Bluetooth headset! (?)

Jag har också läst att det inte skall finnas stöd för bluetooth stereo head set, det alla iPhone recensenter klagar på, men de klagar ju ofta på felaktiga saker...

funkar inte det här då tex funderar jag på:

Bluetooth Stereo Headset - iPhoneButiken

  • Medlem
  • International user
  • 2008-07-14 20:41

Jag har ett HBH-DS200 och har provat att koppla detta till min Iphone 3G, funkar perfekt, för samtal. Dock vet jag inte för musik, kan prova imorn.

Ursprungligen av westerli:

Jag har ett HBH-DS200 och har provat att koppla detta till min Iphone 3G, funkar perfekt, för samtal. Dock vet jag inte för musik, kan prova imorn.

Hur funkar det med musik?

  • Medlem
  • International user
  • 2008-11-10 18:15
Ursprungligen av Emil Rimsby:

Hur funkar det med musik?

Eftersom inte iPhone stödjer A2DP så lär det låta förjävligt.

1
Bevaka tråden