Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Har någon testat Logitech Audiostation Express?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Södertälje
  • 2008-04-04 19:46

Det här är en högtalare med Ipod dock som funkar med Iphone, Någon som har nån erfarenhet utav den här?

http://www.tech2.com/media/images/2007/May/img_6687_logitech_audiostation.jpg

  • Medlem
  • Södertälje
  • 2008-04-09 10:53

Verkligen ingen som har testat den?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-04-15 23:19

Köpte min iPhone idag och har en sån på jobbet. Testar imorgon och återkommer om du fortfarande är intresserad..

STÅR DET att den är kompatibel med iPhone?!?
Om INTE, stoppa då för guds skull inte i iPhonen i den - det finns bra med rapporter om folk som får för sig att iPod-kompatibel = iPhone kompatibel. Vilket inte är sant.
Då finns stor risk att du har en död iPhone.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-04-16 13:48

Äh, vågar man inget vinner man inget! Det finns ju nya iPhones att köpa också...

Poppade iaf i iPhonen i morse och det kom upp en ruta på iPhonen att den inte passa med tillbehöret men allt funkar som det ska iaf.
Man kan byta låt, pausa, höja volymen osv. med fjärren till Logitechen så visst funkar den ihop med iPhonen.

ktd:
Ok.
Jag skulle vara försiktig med sådant bara.

  • Medlem
  • Kristianstad
  • 2008-04-16 18:23

ser trevlig ut skulle kunna tänka mig en sådan.
Någon som vet vad den kostar

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-04-16 18:53

Från 228:- till 1074:-...
http://ww.prisjakt.nu/produkt.php?p=111460

Jag köpte min för ett halvår sen på Webhallen för 495:- men dom verkar ha höjt till 665:-.

Helt OK ljud för att bakgrundslyssna på jobbet. Även lite högre volym funkar men ska du skaka bort gammal tapet från väggarna är den för klen.

  • Medlem
  • Södertälje
  • 2008-04-17 19:20

Jag köpte en Logitech mm50 istället, Inte lika fin som Audiostation express men förvånande bra ljud för att vara så liten och billig

1
Bevaka tråden