Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jag vill ha Apple Wireless Keyboard fast med sladd

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Sumpan
  • 2008-04-11 18:30

Jag tycker Apple Wireless Keyboard med färre antal knappar, som ett laptopkeyboard, är fruktansvärt snyggt och smidigt. Varför säljer de inte ett sådant sladdburet tangentbord med reducerat antal knappar också?

Kan man vända sig till Apple med att det finns intresse för ett sådant? Skulle de lyssna till tips eller vill de kläcka alla idéer själva?

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2008-04-11 18:48

...och jag vill ha ett full size trådlöst.

Ursprungligen av Kasaen:

...och jag vill ha ett full size trådlöst.

Jag med, inte för att jag riktigt fattar grejen med trådlösa tangentbord. Jag menar, det står ju ändå bara på samma ställe.

  • Medlem
  • Skanör med Falsterbo
  • 2008-04-12 00:28
Ursprungligen av ztaafen:

Jag med, inte för att jag riktigt fattar grejen med trådlösa tangentbord. Jag menar, det står ju ändå bara på samma ställe.

??? det är faktiskt rätt nice om man kör med en MBP ... i soffan etc

Att påverka Apple är knappast lätt.

Jag råkar ha båda varianterna (dom båda som finns till salu alltså, inte dom ni önskar er) och är nöjd med båda. Batterierna i det trådlösa räcker förvånansvärt länge och jag har ite märkt av något lagg eller dylikt fast det är bluetooth. Fungerar klart ÖVER förväntan, mycket bättre än musen som ibland kan hacka lite...

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-04-11 23:07

Jag har bytt batteri en gång i mitt trådlösa tangentbord nu... köpte det samma månad som det släpptes på applestore

Ursprungligen av kainen:

Jag har bytt batteri en gång i mitt trådlösa tangentbord nu... köpte det samma månad som det släpptes på applestore

Jag fick mitt i september med min iMac och är kanske på 3e eller 4e satsen batterier. Minns att de första räckte iaf ca 3 månader med dagligt bruk kanske en 8 timmar.

  • Medlem
  • Täby
  • 2008-04-12 10:05
Ursprungligen av air:

Jag fick mitt i september med min iMac och är kanske på 3e eller 4e satsen batterier. Minns att de första räckte iaf ca 3 månader med dagligt bruk kanske en 8 timmar.

jag kanske använder min dator i snitt 4h/dag...
Kör IKEAs batterier, dom e billiga och räcker sjukt länge.

Ursprungligen av kainen:

jag kanske använder min dator i snitt 4h/dag...
Kör IKEAs batterier, dom e billiga och räcker sjukt länge.

De gula pluttarna (19:- för 10st) är förvånansvärt bra. Har en hel hög av dem i kylskåpet...

  • Medlem
  • Höganäs
  • 2008-04-12 00:52

Och så slipper man en ful sladd som samlar skräp och är i vägen. Jag är tvärfrälst på det lilla trådlösa! (Ett stort trådlöst, det "gamla vita") är till salu!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-04-19 12:24

miljöbanditer och skurkar....

Klart man kör med uppladningsbara 2700mha om man har det trådlösa!

  • Medlem
  • Södertälje
  • 2008-04-27 14:41

ikea batterierna är varta batterier, bara annan förpackning och de är mycket bra

Köpte ett ALU med snöre på.... funkar som en dröm....

Ngn som vill köpa det andra ?

1
Bevaka tråden